דיגיטל וטק

אפל באזהרה למשתמשים: זו הסיבה שאתם עשויים לא לקום בבוקר

משתמשים רבים דיווחו כי פונקציית השעון המעורר שלהם לא עובדת, וכי הצליל כלל לא נשמע. עדיין לא ברור באילו מכשירים קיימת התקלה ומי נפגע מכך, אך אכן מדובר בבעיה ממנה סובלים משתמשים רבים
מערכת ice | 
אייפון (צילום shutterstock)
משתמשי אייפון רבים דיווחו על בעיה מדאיגה במיוחד שהקשתה עליהם לפתוח את הבוקר. ברשתות החברתיות נפוצו דיווחים רבים על תקלה שקיימת בשעון המעורר אשר גורמת לו להישאר במצב שקט, ובכך לא ניתן לשמוע אותו. מאפל מסרו כי הם מכירים בבעיה ופועלים לטפל בה, ואף הציעו כמה דרכים לטיפול.
באחת מתוכניות הבוקר האמריקניות אף פרסמו את התלונות של המשתמשים ברחבי הרשתות, וחלקן הועברו לידי אפל. עדיין לא ברור באילו מכשירים קיימת התקלה ומי נפגע מכך, אך אכן מדובר בבעיה ממנה סובלים משתמשים רבים.
 
מענקית הטכנולוגיה מסרו כי אחת הסיבות האפשרויות לתקלה היא בשל פונקציית "תשומת הלב", שמחלישה את צלילי ההתראות. כמו כן, המליצו בחברה לבצע מעין ניסוי ולנסות להפעיל את השעון המעורר כמה פעמים בשביל לבדוק שהוא אכן עובד.
רק בסוף השבוע האחרון אפל הוציאה עדכון מיוחד באתר שלה, בו היא הזהירה את המשתמשים מפני הטענת המכשיר מתחת לכרית שלכם או על המיטה שלכם במהלך הלילה, מה שעלול לגרום לשריפה של המכשיר ולסכנת חיים מיידית. בעדכון של אפל נכתב כי "יש לשמור על האייפון, מטען החשמל והמטען האלחוטי במקום מאוורר היטב בעת שימוש או טעינה. יש לנקוט בזהירות יתר במקרה שיש לכם מצב רפואי שפוגע ביכולת שלכם לחוש חום על הגוף".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה