דיגיטל וטק

לנובו משיקה את הדור החדש של תחנות העבודה

החברה משיקה סדרה של מחשבים ניידים המציעים יכולות מחשוב גבוהות לצד ניידות. המחשבים מציעים יכולות בינה מלאכותית גבוהות, ומותאמים באופן מיוחד עבור למידת מכונה 
מערכת ice | 
המחשבים של לנובו (צילום לנובו)
חברת לנובו הכריזה על סדרה של מחשבים ניידים חדשים. הסדרה החדשה, המכוונת כלפי אנשי מקצוע הנדרשים לניידות אך גם לכוחות מחשוב גבוהים, מתמקדת גם בשילוב טכנולוגיות בינה מלאכותית, בהתאם להתמקדות של חברות הטכנולוגיה הגדולות בנושא. המחשבים פותחו בשיתוף פעולה עם חברת אנבידיה, מיקרון ואינטל. 
לנובו ידועה בזכות "תחנות העבודה" שלה. מחשבים ניידים המאפשרים, לטענת החברה, גישה נוחה לפעולות מחשב מורכבות מכל מקום. הסדרה החדשה של לנובו כוללת את המחשבים: ThinkPad P1 Gen 7, P16v i Gen 2, P16s i Gen 3 P14s i Gen 5. ביניהם, ה-P1 Gen 7 שמציע, לראשונה בשוק, זיכרון LPDDR5x LPCAMM2 בנפח של עד 64 גיגה-בייט. פתרון אכסון יעיל באנרגיה במיוחד. 
 
גם בגזרת התצוגה המחשב מציג נתונים מרשימים. מסך ביחס 16:10, עם אפשרות לבחור בדגם של OLED התומך גם במסך מגע. המסך מקרין מעט אור כחול במטרה לשמור על עיני המשתמשים, עוד סימן לכך שקהל היעד של המוצר הוא אנשים העובדים מול המחשב שעות ארוכות. 
בחודש שעבר השיקה לנובו דור חדש לסדרת ThinkPad L ו-ThinkPad X13. גם בהשקה זו התמקדה לנובו באפשרויות הבינה המלאכותית שמאפשרים המעבדים של חברת לנובו. לדבריי החברה, מעבדים אלו מאפשרים גם צריכת חשמל נמוכה יותר עבור המשתמשים. לדבריי לנובו, המחשבים החדשים מותאמים באופן מיוחד עבור אנשים העובדים בסביבת AI ועבור למידת מכונה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה