דיגיטל וטק

בשורה משמחת לגיימרים: שיתוף הפעולה הענק נחתם

בשורה ענקית לגיימרים: פלטפורמת הגיימינג BUFF חתמה על שיתוף פעולה אסטרטגי עם חברת מוצרי הגיימרים המובילה בעולם RAZER. הפלטפורמה שפיתחה באפ, חברת הגיימינג הישראלית הראשונה שהונפקה בבורסה בתל אביב, תוצג במרקט פלייס של החברה הבינלאומית RAZER, שלה קהל לקוחות של יותר מ-50 מיליון גיימרים 
מערכת ice | 
גיימרים (צילום shutterstock)
חברת באפ טכנולוגיות, שפיתחה ומתפעלת פלטפורמת מועדון לקוחות בינלאומי לגיימרים, מודיעה על שיתוף פעולה אסטרטגי עם חברת RAZER (רייזר), החברה המובילה בעולם למוצרי לייף סטייל לגיימרים ויצרנית ציוד היקפי למחשבים המתמחה במוצרים לגיימרים כגון אוזניות, מקלדות, מחשבים ניידים וכו'.
RAZER היא חברה בינלאומית, מהגדולות בעולם בתחום יצרניות ציוד היקפי למחשבים המתמחה במוצרים לגיימרים. לאחרונה השיקה החברה פלטפורמה בשם RAZER CORTEX: ADD ONES אשר מלווה עשרות מיליוני גיימרים תוך כדי משחק ומשפרת את ביצועי השחקנים והמחשב. הפיצ'ר החדש בפלטפורמה נועד לחבר בין גיימרים לכלים שימושיים ואפליקציות צד שלישי התורמות לשדרוג חוויית הגיימינג של המשתמשים.

(קרדיט: יח"צ)
 
BUFF, שהוקמה ב-2018 על ידי עילי דה-בר (CEO), אופיר גרטנר (CRO) ואופיר שרעפי, היא חברת הגיימינג הישראלית הראשונה שהונפקה בבורסה בת"א והיא מציעה לגיימרים פלטפורמה שמתגמלת את משתמשיה באמצעות נקודות נאמנות שמוענקות להם עבור הישגיהם ועבור משך זמן המשחק. את אותן נקודות המשתמשים יכולים להמיר במרקט פלייס של באפ לפריטים הקשורים למשחקים עצמם או למוצרי צריכה שונים.
שיתוף הפעולה עם RAZER צפוי לחשוף את באפ למיליוני גיימרים בעולם. במסגרת שיתוף פעולה זה תכניס RAZER את אפליקציית BUFF למרקט פלייס שלה כך שמשתמשי RAZER יוכלו להוריד את אפליקציית באפ. מאידך באפ תציג את מוצרי רייזר בתוך המרקט פלייס שלה על מנת שהמשתמשים יוכלו להמיר את נקודותיהם תמורתם.
"שיתוף פעולה זה הינו עוד הוכחה לצמיחה שהחברה חווה בחצי שנה האחרונה, אשר מובילה אותה להישגים ולהצלחה רבים" אומר עילי דה-בר, מנכ"ל באפ טכנולוגיות. "שיתוף הפעולה עם רייזר הוא ניצחון לשני הצדדים שכן הוא יאפשר לשתי החברות להיחשף למאות מיליוני משתמשים שונים ברחבי בעולם,  להגדיל את ההצלחה ואת הנוכחות של באפ בשוק, ולתת ערך מוסף לקהל היעד של רייזר". 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה