דיגיטל וטק

גוגל מצמצמת את הפער: מרחיבה את היכולות של Gemini

גוגל לא עוצרת: החברה ממשיכה במהלך לייצב את מודל הבינה המלאכותית שלה Gemini, כמוצר בעל יכולות רבות. כעת, היא מדווחת ש החלה להשתמש בו עבור מגוון איומי הסייבר הקיימים ברשת
עידו מור | 
ג'מיני (צילום shutterstock)
כניסתה של הבינה המלאכותית לחיינו בזכות ה-צ'אטבוט ChatGPT של OpenAI והפופולריות לה הוא זכה, השפיע על חברות הטק הגדולות והוביל אותן להיכנס לשוק. זמן קצר לאחר מכן, החל בניהן מעין "מירוץ חימום", כאשר כל אחת מנסה לבסס את עצמה כשחקנית מובילה בשוק על פני המתחרות.
עם הזמן, כל חברה השיקה מודלי בינה מלאכותית משלה, אשר הציגו יכולות מרשימות למדי אשר משתכללות וגדלות כל הזמן. Gemini, מודל הבינה המלאכותית של גוגל, הושק לראשונה בחודש מרץ בשנה שעברה ולצד השימושים הרבים שלו, החברה הודיעה שהיא התחילה להשתמש בו גם בתחום הסייבר והאיומים ברשת.
 
גוגל, הכריזה שפיתחה כלי חדש שזכה לשם Google Threat Intelligence, אשר נוצר בשיתוף פעולה עם חברת האבטחה Mandiant. לפי גוגל, Threat Intelligence יכול להשתמש ב-Gemini כדי לנתח קוד חשוד ולהציג סיכום התוצאות בשפה טבעית.
במסגרת בדיקות שנערכו עם מודל השפה Gemini 1.5 Pro, נמצא שהוא הצליח לנתח את הקוד של תוכנת כופר שפגעה לא פעם בבתי חולים, עסקים וארגונים אחרים ברחבי העולם בשנת 2017, תוך 34 שניות בלבד וזיהה בהצלחה כיצד לבלום את המתקפה. יתרה מזו, Gemini גם מסוגל לבצע סריקה אוטומטית של הרשת, לדווח על איומים מקוונים ואף לפרט על דרכי ההתגוננות מהם.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה