דיגיטל וטק

אפל חוטפת אש מהלקוחות: "הורגת את כל מה שפעם אהבנו"

אפל פספסה ובגדול: ענקית הטכנולוגיה, חשפה השבוע את הדגמים חדשים של סדרת אייפד פרו ואייפד אייר. החברה פרסמה את סרטון החשיפה המושקע של האייפד פרו, אשר נראה שהשיג את התוצאה ההפוכה ממה שהיא התכוונה 
עידו מור | 
אפל (צילום unsplash, מתוך פייסבוק)
לאחר גל שמועות, ביום השלישי האחרון אפל, קיימה אירוע הכרזה במהלכו החשפה על דגמים חדשים בסדרות ה-Ipad Air (שיגיע עם מעבד ה-M2) ו-Ipad Pro, (אשר יכיל את המעבד החדש ביותר שלה ה-M4).
מנכ"ל החברה טים קוק, פרסם בחשבון שלו ב-X ׁׁ(טוויטר לשעבר), את סרטון החשיפה של האייפד פרו, שהתקבל ברגשות שליליים בקרב הגולשים ונראה שהשיג את המטרה ההפוכה ממה שהחברה התכוונה. במהלך הסרטון, חפצים כמו פסנתר, גיטרה, חצוצרה, פטיפון, טלוויזיה ועוד נמחצים על יד מכבש. לאחר שאלו נהרסים לגמרי, המכבש עולה למעלה מופיע הדגם החדש של האייפד פרו.
 
סרטונים של חפצים שנהרסים על ידי מכבשים, זוכים לפופולריות ברשת ונדמה שאפל, ניסתה להשתמש בקונספט הזה על מנת להעביר את המסר שהאייפד פרו החדש כל כך טוב שהוא מסוגל למלא פונקציות של מכשירים רבים. 
 זוהי לא הפעם הראשונה שקמפיין או פרסומת של אפל נכשל בהעברת המסר שהחברה כיוונה אליו ללקוחות. ההתפתחות הטכנולוגית בכלל ובפרט של הבינה המלאכותית, עתידה להשפיע רבות על שוק התעסוקה העולמי ועובדים רבים חוששים לאבד את עבודתם. בנוסף, גם העלייה בשימוש ברשתות חברתיות והשפעתן השלילית. בשל הסיבות הללו, צרכנים ברחבי העולם, הפכו למודעים יותר לסכנות הטמונות בטכנולוגיה ובשימוש בה ועל כן משתמשים בה בצורה מושכלת.
אחת התגובות לה הפרסומת זכתה היא של משתמש ב-X (טוויטר לשעבר), שצייץ בחשבונו: "הרעיון יצירתי והביצוע הוא טוב, אבל הפרסומת הזו העציבה אותי במיוחד. מרגיש לי שבחירת השיר שהופיע בפרסומת, מעדיפה את הטכנולוגיה על פני החיים האמיתיים. עכשיו, אני רק רוצה להימנע משימוש במסכים ולבלות יותר זמן בעולם האמיתי".
 
כתבת של הוול סטריט ג'ורנל, התייחסה גם היא לפרסומת וצייצה בחשבונה הפרטי ב-X: הפורסמת הזאת ממחישה בצורה מושלמת את הטענה שהטכנולוגיה הורגת את כל מה שאי פעם אהבנו. ואז, היא מציגה את זה כדבר טוב. הרבה זמן שלא ראיתי תגובת כאלו שליליות". 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה