דיגיטל וטק

כל אתרי קבוצת Jpost חוזרים לעבוד עם אאוטבריין

בעבר עבדה קבוצת האתרים של ג'רוזלם פוסט, שכוללים את גם את מעריב, עם אאוטבריין אבל עברה לטאבולה. לאחרונה חודש החוזה של ענקית המלצות התוכן עם mako
אלכסנדר כץ |  1
אאוטבריין (צילום לוגו)
קבוצת Jpost חוזרת לעבוד עם פלטפורמת המלצות התוכן אאוטבריין - כך נודע לאייס. עד כה עבדה הקבוצה עם המתחרה טאבולה, אליה עברה מאאוטבריין. 
הקבוצה כולל בנוסף לג'רוזלם פוסט, גם את פלטפורמות הדיגיטל של מעריב, אתר הרכילות TMI ואתר ספורט1 - וכל הערוצים של הקבוצה יפעלו עם אאוטבריין. בנוסף ל-Jpost, חידשה לאחרונה אאוטבריין את ההסכם גם עם אתר mako לתקופה של 3 שנים.
אאוטבריין היא פלטפורמה לשיווק באמצעות תוכן והמובילה בתחום הדיסקברי. היא מגישה כ-250 מיליארד המלצות אישיות בחודש לחצי מיליארד משתמשים, באתרים המובילים בארץ ובעולם, בהם פוקס, סקיי ניוז, הגרדיאן, לה מונד, CNN ועוד. בתחילת החודש היא השיקה את Outbrain Lookalike Audience - כלי המאפשר למפרסמים לטרגט גולשים בעלי הסיכוי המירבי להפוך ללקוחות. על בסיס רשימת לקוחות קיימת של המפרסם או כאלו שעשו המרה בקמפיינים קודמים, מאתרת מערכת אאוטבריין קהלים "דומים" ומפנה אליהם את התוכן המקודם.  אאוטבריין היא פלטפורמת הדיסקברי האוחזת באופן בלעדי ביכולת כפולה – בניית פרופילים מבוססי תוכן של קהלים ואיתור קהלים דומים. 
לירון אברהם, מנהל פעילות אאוטבריין בישראל, מסר: "אני שמח שקבוצת Jpost החליטה לחזור הביתה. אנחנו עומדים בהבטחותינו ומשקיעים משאבים בפיתוח כלים טכנולוגיים המגבירים את היעילות והרווחיות של האתרים שעובדים איתנו. אנו רואים באתרים שותפים שלנו לטווח ארוך ובתוך כך עובדים יחד איתם בכדי לייצר עבורם כלים מתקדמים לפרסונליזציה ושיפור חוויית הגולש".
ירון אחר, משנה למנכ"ל דיגיטל של קבוצת Jpost : "שיווק על ידי תוכן הוא קרן אור רחבה בעידן בו הפרסום מונע יותר ויותר על-ידי 'ברזלים' (מכונות פרוגרמטיות) ומאפשר למשווקים להציג את המסרים שלהם כתוכן ולא רק כמסר מכירתי גרידא. הקהל של הג'רוזלם פוסט הוא קהל בעל מודעות גבוהה במיוחד לתוכן איכותי ואינו מהסס להביע דיעה גם על המלצות תוכן חיצוניות. במצב הזה אנו מחויבים לספק לו סטנדרט גבוה גם באזורים בהם יש תוכן המוגש ע"י משווקים. אאוטבריין מסייעת לנו בכך, ואנו מברכים על חידוש שיתוף הפעולה".

תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    משהו טוב קורה באאוטבריין מאז ההצטרפות של גיל (ל"ת)
    לקוח מרוצה 05/2017/30
    הגב לתגובה זו
    7 1
    סגור