דיגיטל וטק

חברת הדיגיטל Operad רכשה את הסטארט אפ iCommerce

"מהלך זה הוא עוד צעד קדימה בפעילות האיקומרס שלנו ומאפשר לנו לתת שירות הוליסטי יותר ללקוחות שפועלים בזירה הבינלאומית", ציינו בחברה
כתבי אייס |  3
אפאן (עמוס) דמרי ושחר, בעלי Operad (צילום יח"צ)
חברת הדיגיטל Operad מתרחבת ורוכשת את סוכנות האיקומרס iCommerce. המהלך נועד לאפשר לחברת Operad להרחיב את סל הפתרונות שלה בתחום האי-קומרס ולתת שירות גם בפלטפורמות המסחר הבינ"ל.
Operad היא סוכנות לשיווק דיגיטלי שמתמחה באיקומרס ומציעה את כל מגוון שירותי הדיגיטל התומכים במכירות אונליין. החברה הוקמה על ידי אפאן (עמוס) דמרי ושחר בלום ב-2008 ומעסיקה כ-40 עובדים. בין לקוחותיה מותגים ויצואנים גדולים שפועלים בשווקים בינ"ל. iCommerce הוקמה ב-2012 על-ידי דני אביץ ואורי גרינברג ומתמחה בניהול מסחר עבור יצרנים ומותגים המעוניינים למכור בהיקפים גדולים בזירה הבינ"ל. 
ברשימת הפתרונות החכמים שספקה החברה נמצאים שירותים כמו בדיקות התכנות למכירה בזירות שונות ובמדינות שונות, הקמה וניהול של תשתית שיווק בערוצים רלוונטיים כמו אמזון, eBay ו-Rakuten, וליווי לוגיסטי מקיף של כל הפעילות. 
כעת אומרים בחברות כי התשתית של 2 הפעילויות תורחב משמעותית וכך גם היכולת שלהן לספק ללקוחותיהן היקף רחב של שירותים in-house. 
לדברי דמרי, "מהלך זה הוא עוד צעד קדימה בפעילות האיקומרס שלנו ומאפשר לנו לתת שירות הוליסטי יותר ללקוחות שפועלים בזירה הבינ"ל. ברמה הטכנולוגית, נפתחות לנו הזדמנויות לבסס את קמפייני ה-Shopping שלנו גם על דאטה שמגיע מפלטפורמות המסחר ובעצם ללוות את היוזר בחיפושים שלו מאמזון לאתר המותג, ולהיפך".
"ההצטרפות של iCommerce מבטאת את הביסוס שלנו כחברה מובילה בתחום המסחר המקוון והמדיד, ומתבטאת בצורה מידית בהרחבת סל השירותים שלנו", מוסיף שחר בלום, שהוסיף: "לשמחתנו הרבה, החברה נמצאת במגמת צמיחה משמעותית ואנחנו במרוץ מתמיד להרחיב את סל הפתרונות שלנו, ברמת השירותים וברמה הטכנולוגית".
תגיות iCommerce | Operad
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    רכישה מוצלחת!
    גלעד 07/2017/24
    הגב לתגובה זו
    4 0
    כלקוח לשעבר אני יכול רק להמליץ על הפעילות של iCommerce . ניהלו לי את כל נושאי המסחר A-Z! בהצלחה לחברה בגילגולה החדש :)
    סגור
  • 2.
    יזמים צעירים
    אלעד 07/2017/24
    הגב לתגובה זו
    2 0
    נראה שהיזמים של שתי החברות הם חבר'ה צעירים. כל הכבוד. להם - ולשאר היזמים שבארץ. זו הרוח הקיבוצות החדשה.
    סגור
  • 1.
    חברה מעולה-שילוב מנצח (ל"ת)
    דנידין 07/2017/24
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור