דיגיטל וטק

"פלייבוי" סגר את המגזין - ועובר לאינסטגרם לייב

המגזין האירוטי נפגע ממשבר הקורונה והודיע כי גיליון אפריל 2020 יהיה האחרון אי פעם. כעת הוא משנה את אופיו ועובר לפעול מתוך אינסטגרם באמצעות שידורי לייב, נוכח זינוק של יותר מ-70% בחשיפה לתכני הפלטפורמה
רועי בהריר-פרל | 
פלייבוי (צילום freepik, מתוך עמוד הפייסבוק של playboy)
סוף לשעמום בבידוד ובסגר: לאחר שהטיל פצצה בחודש שעבר נוכח משבר הקורונה והודיע כי גיליון אפריל יהיה הגיליון המודפס האחרון של פלייבוי, המנכ"ל בן קון חשף במהלך סוף השבוע "שירות" חדש מבית המגזין החצוף שייסד יו הפנר  - חשבון אינסטגרמי חם בשם "פלייבוי לייב". 
החשבון החדש כולל כמה ערוצים בשידור חי, כולם בכיכוב ה"פליימייטס" של פלייבוי - כוכבות הפורנו הרך שבו מתמחה המגזין - תחת הכותרת Stay in, Get off (הישארו בפנים, הגיעו לפורקן). 
המגזין המודפס שהגיע למנוחות בדיוק 69 שנים לאחר הקמתו, יצא בתקופה האחרונה אחת לרבעון, בקונספט של גיליון לכל עונה. המגזין סבל, כמו שאר המדיה המודפסת, מירידה הדרגתית במכירות בצד הזינוק בחשיפה לאתרי פורנו אשר פגע קשות ברלוונטיות שלו. 
החל משנות החמישים ועד למרץ 2016 פלייבוי היה ידוע בהפקות העירום המושקעות שלו, שהופיעו לצד כתבות "רציניות". במרץ 2016, כדי להסתנכרן עם עידן הפוליטיקלי קורקט, הוא הפסיק להציג תצלומי עירום והתמקד באירוטיקה עדינה. 
ההחלטה של המנכ"ל קון להעביר את פלייבוי לפורמט של שידור חי באינסטגרם הגיעה גם נוכח העובדה שהחשיפה לתכני אינסטגרם לייב זינקה ב-70%, בשבועיים האחרונים של מרץ השנה בהשוואה לפברואר - השלכה נוספת של עידן הקורונה. כיום, חשבון האינסטגרם של פלייבוי מחזיק ב-8.4 מיליון עוקבים, כך שסביר להניח שגם זה היה שיקול מרכזי להעברת הפעילות לפלטפורמה עדכנית יותר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה