דיגיטל וטק

גוגל Meet: אפליקציית שיחות הוועידה בווידאו פתוחה כעת לעולם

לאחר ששמרה את פלטפורמת שיחות הוידאו שלה Meet לעסקים בלבד, הודיעה גוגל כי היא פותחת את השירות גם למשתמשיה הפרטיים וכי תכניס פיצ'רים חדשים ושדרוגים. האם זה יספיק מול זום? 
מערכת אייס | 
Google Meet (צילום pixabay, unsplash)
לאחר ששמרה את פלטפורמת שיחות הוידאו שלה Meet לעסקים בלבד, אתמול (ד') הודיעה גוגל כי היא פותחת את השירות גם למשתמשיה הפרטיים. בנוסף הודיעה ענקית הטכנולוגיה כי היא צפויה להכניס פיצ'רים חדשים ושדרוגים, אך האם זה יספיק כדי לנגוס בשליטה המוחלטת שקנתה המתחרה הגדולה ביותר בתחום – זום? 
לגוגל מספר אפליקציות שיחות וידאו הרצות במקביל, כמו Hangouts הדומה מאוד ל-Meet אך בעלת איכות וידאו ירודה יותר, אשר צפויה להיבלע לתוך Meet, ו-Duo. בשונה מ- Duo, המאפשרת שיחות וידאו בין שני משתתפים בלבד, Meet תאפשר לכל משתמש אשר לו חשבון גוגל להזמין עד 100 משתתפים לשיחה, ללא הגבלת זמן בשונה מזום המאפשרת 40 דקות שיחה בלבד. 
קראו עוד ב-ice
כדי להתעלות על זום המובילה כעת בשוק, מתכננת גוגל לשחרר פיצ'רים חדשים, בהם ניטרול רעשי רקע אשר פוגמים לא פעם באיכות השיחה והשמע, והצגת דפדפן בלשונית בודדת ובכך להימנע מהופעת חומרים רגישים שאינם מיועדים להיראות בפומבי. לדברי החברה זוהי גם הדרך העדיפה להעברת תכני וידאו ואודיו, והיא תהיה זמינה רק בכרום.
בנוסף מתכננת החברה לסייע לנראות משתתפי השיחה הנמצאים בחללים חשוכים מדי או מוארים מדי באמצעות בינה מלאכותית. כמו כן מנסה החברה לעבוד על פיצ'ר שיאפשר רקע וירטואלי, בדומה לזום.  
ומה בגזרת האבטחה? זוהי אולי החולשה הגדולה ביותר של זום, אשר חוותה עם עליית השימוש בה עלייה גם בגרומים זדוניים החודרים לשיחה עם תכנים בלתי הולמים – מה שקיבל את הכינוי "זומבומינג". גוגל מסבירה כי בנתה את Meet על גבי קוד פתוח באופן המאפשר ביקורת ובדיקה מדוקדקת מצד גורמים בתחום, ובכך לטענת החברה, עדיפותה על פני תוכנה. מלבד זאת הפלטפורמה הוסיפה את הגדרות האבטחה של החשבונות שלה לאפליקציה, הכוללים אישור כפול.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה