דיגיטל וטק

כמה עמוס האוטובוס? הפיצ'ר החדש שיגלה לכם

באפליקציית "אוטובוס קרוב" השיקו פיצ'ר חדש שיאפשר לנוסעים להתעדכן מבעוד מועד במידת העומס באוטובוס, ובכך להימנע מאפשרות של נסיעה צפופה
רועי בהריר-פרל | 
משבר הקורונה (צילום freepik)
פיצ'ר חדש של אפליקציית תכנון הנסיעות "אוטובוס קרוב" מבית HopOn מאפשר לנהגים ולנוסעים לעדכן את היישומון במידת הצפיפות באוטובוס שבו הם נמצאים ולהציג את התוצאות בפני מי שממתין לו בתחנה. השירות החדש פועל כבר החל לפעול  בסינכרון עם משרד הבריאות, המתיר עד 32 נוסעים בנסיעה עירונית ו-30 בנסיעה בין-עירונית.
חלון ייעודי באפליקציה מאפשר לנהגים ולנוסעים לסמן אחת מבין ארבע אפשרויות שמופיעות מתחת לשאלה "כמה צפוף באוטובוס שלך?": 0-5 נוסעים, 6-10 נוסעים, 11-20 נוסעים או "מלא ולא מעלה נוסעים". בהתאם לכך, יכולים הממתינים בתחנה להחליט האם ברצונם לעלות לאוטובוס הקרוב ולדעת מראש האם האוטובוס הבא עמור בכלל לעצור בתחנה.
כחלק מההתאמה למגבלות הקורונה, היישומון הוסיף גם כלי ניווט עבור נהגים שנוכח הנסיבות נאלצים לעבור בין קווים בתדירות גבוהה, כמו גם דיווח על רמת העומס בקווים לחדר בקרה תפעולית של מפעילת צי האוטובוסים על מנת שזו תוכל לתגבר את המערך של קו מסוים בעת הצורך.
את הופ-און יסדו בשנת 2013 דוד מזומן ועופר סיני. החברה, שגייסה עד כה 6.5 מיליון שקל, מעסיקה היום 30 עובדים. יישומון "אוטובוס קרוב" שלה, העוקב אחר תנועת האוטובוסים בזמן אמת, משמש עשרות אלפי נוסעים בתחבורה הציבורית, שכעת יכולים ליהנות מהשירות החדש, שנועד למנוע את עוגמת הנפש שבציפייה לאוטובוס שלא עוצר בתחנה. בעתיד הקרוב הוא יוטמע גם ביישומון "רב-פס", שיושק על ידי הופ-און, במסגרת הרפורמה הדיגיטלית של התחבורה הציבורית, במסגרתה ניתן יהיה לשלם על נסיעות - הן באוטובוס והן ברכבת - באמצעות סריקת ברקוד מהמכשיר הנייד.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה