דיגיטל וטק

יו"ר סמסונג העולמית מת בגיל 78 והותיר אימפריה בשווי 278 מיליארד דולר

לי-קון הי הלך לעולמו 6 שנים לאחר שלקה בהתקף לב והיה מרותק למיטתו. סמסונג: "היו"ר לי מת ב-25 באוקטובר עם משפחתו לצדו. מורשתו תהיה נצחית". לאורך כהונתו, הפכה חברת הטכנולוגיה לבעלת שווי השוק במקום ה-17 בעולם 
מערכת ice | 
יו"ר סמסונג לי-קון הי נפטר בגיל 78 (צילום ויקיפדיה)
חברת סמסונג מודיעה: לי-קון הי, יו"ר חברת סמסונג העולמית, מת בגיל 78. סמסונג הינה אחד מהתאגידים הגדולים בקוריאה הדרומית. לאורך השנים הפכה סמסונג לאחת מחברות הטכנולוגיה המובילות בעולם, לה שווי שוק של כ-278.7 מיליארד דולר (לפי statista), המקום ה-17 בעולם. 
יו"ר סמסונג אלקטרוניקה, לי קון-הי, שהפך את החברה הדרום קוריאנית לשם עולמי, נפטר בגיל 78. בהנהגתו של לי עלתה סמסונג והפכה ליצרנית הגדולה בעולם של סמארטפונים ושבבי זיכרון, כאשר המחזור הכולל שווה ערך לחמישית מהתוצר של דרום קוריאה.
היו"ר לי לקה בהתקף לב לפני כ-6 שנים ומאז היה מרותק למיטתו, עד מותו: "בצער רב אנו מודיעים על מותו של קון-הי לי, יו"ר סמסונג אלקטרוניקה," נמסר בהודעת החברה. "היו"ר לי נפטר ב 25 באוקטובר עם משפחתו, כולל סגן היו"ר ג'יי לי, לצדו. מורשתו תהיה נצחית", לשון ההודעה. 
סמסונג הוקמה על ידי אביו של לי והבן ירש את החברה ב-1987. לאחר שלקה בהתקף לב, בנו של לי, סגן יו"ר סמסונג אלקטרוניקה, לי ג'ה-יונג, עמד בראש החברה. הבן נכלא למשך חמש שנים בשנת 2017 לאחר שנמצא אשם בעבירות שוחד ובעבירות אחרות הקשורות לנשיא לשעבר פארק גאון-היי, הוא זוכה מהאשמות החמורות ביותר בערעור ושוחרר כעבור שנה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה