דיגיטל וטק

אל תפספסו: זה מה שהולך להשתנות הערב באינסטגרם בישראל

כבר מהערב משתמשי אינסטגרם יראו את אופציית ה-Reels במצלמה שבפלטפורמה -  התשובה של פייסבוק לטיקטוק. מעתה יהיה ניתן לצלם סרטונים ישירות או להשתמש בסרטונים ששמרתם ולהיעזר בכלים יצירתיים כדי לערוך את הוידאו | כל הפרטים

יהודה לוינגר | 
אינסטגרם (צילום אנספלאש)
פייסבוק ישראל הודיעה היום (שני) על הוספת אופציית ה-Reels במצלמה שבפלטפורמה. החל מהיום בערב, משתמשי פייסבוק ואינסטגרם בישראל יוכלו להוסיף שירים לתמונות ולסרטונים ב-Stories, להתחבר לאמנים ולשלוח המלצות לשירים. 
איך זה עובד? כדי להוסיף שיר ל-Stories, יש לפתוח את המצלמה באינסטגרם או בפייסבוק, או לחילופין לבחור מתוך הגלריה, וללחוץ על האייקון הייעודי לסטיקר המוזיקה. לאחר שתבחרו שיר, במידה וישנן מילים זמינות על גבי הפלטפורמה, גם הן יופיעו באופן אוטומטי בסטורי. 
ניתן לבחור קטעים מהשיר שתרצו להבליט, להוסיף את שם האמן ואת שם השיר. ניתן לשנות את האנימציה ואת עיצוב הטקסט על ידי לחיצה על הסטיקר וכן להזיז את מיקום המילים על גבי הסרטון, לסובב, להגדיל ולהקטין – כפי שעושים עם כל מדבקה באינסטגרם.
אנשים יוכלו להשיב לסטיקר השאלות הפופולרי ב-Stories עם שיר מספריית המוזיקה - ולשתף את התשובות שמצאו חן בעיניהם. הפיצ'ר זמין לשימוש ב-Stories גם בפייסבוק וגם באינסטגרם.
אנשים גם יוכלו להוסיף שירים לתחומי העניין ולתחביבים בפרופיל הפייסבוק, או לנעוץ (pin) שירים במעלה הפרופיל. השיר שתבחרו יתנגן כאשר אנשים יבקרו בפרופיל שלכם, והם גם יוכלו לבקר בעמוד הפייסבוק של האמן באמצעות לחיצה על הקטע המוזיקלי.ההשקה של הפיצ'רים המוזיקליים בישראל התאפשרה בזכות שיתוף הפעולה עם אקו"ם – אגודת הקומפיזיטורים, המחברים והמו"לים בישראל.
סמנכ"ל פיתוח עסקי באקו"ם, אסף נחום מסר כי "אנחנו שמחים שהפיצ'רים המוזיקליים בפייסבוק ובאינסטגרם יהיו זמינים מעתה גם בישראל. מדובר בקפיצת מדרגה משמעותית, שתאפשר לישראלים לשתף מוזיקה מתוך קטלוג רחב של שירים ישראליים ובינלאומיים, בתכנים האישיים שהם יוצרים ומשתפים. אקו"ם מתרגשת משיתוף הפעולה עם פייסבוק, שיתמוך בשימוש ביצירות מוזיקליות בתוך משפחת האפליקציות של החברה".
סמנכ"לית תקשורת פייסבוק ישראל, מעין שריג הוסיפה: "אנחנו נרגשים להביא את Reels ואת Music לישראל. הפיצ'רים החדשים יספקו לאנשים דרכים נוספות לשתף את התחושות שלהם ולבטא את היצירתיות שבהם. המוזיקה הישראלית, ממש כמו ישראל עצמה, מורכבת מכל כך הרבה ז'אנרים וסגנונות ואנו מצפים בקוצר רוח לתכנים מקוריים, מרגשים ומעוררי השראה, שייצקו תוכן ומשמעות לרגעים שהקהל הישראלי בוחר לתעד. היום, יותר מתמיד, אנשים נשענים על הפלטפורמות של פייסבוק כדי להתחבר זה לזה – הכלים החדשים יחברו את התעשייה לציבור הרחב, יאפשרו לאנשים לגלות אמנים חדשים, ויקרבו בין מוזיקאים למעריצים שלהם".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה