דיגיטל וטק

אינסטגרם בשינוי דרמטי: האם המשתמשים יסכימו לניסוי החדש?

הרשת החברתית מבוססת התמונות טוענת שמשתמשים ממש אוהבים לקבל לפיד פוסטים ממשתמשים שהם לא עוקבים אחריהם - אז היא החליטה שהחברים פשוט לא חשובים יותר 
יאיר מור | 
אינסטגרם (צילום אנספלאש)
אחרי כמה אנשים אתם עוקבים באינסטגרם? התשובה לשאלה הזו, כמו גם לשאלה אחרי מי בדיוק אתם עוקבים, עשויה להפוך בקרוב ללא רלוונטית למה שאתם רואים בפיד של האפליקציה הפופולארית, כך מדווח אתר The Verge. 
החברה אמרה לאתר כי מתחילה בניסוי חדש, שבמסגרתו תשדרג את מעמדם של "פוסטים מוצעים" בפיד, תוך דחיקה של הפוסטים מהחברים או האנשים שהמשתמש עוקב אחריהם נמוך יותר בסדר ההצגה בפיד. 
תכונת הצעות הפוסטים, שהושקה בשנה שעברה, נועדה במקור למנוע מצב בו משתמשים ברשת החברתית מסיימים לעבור על הפוסטים של אלה שהם עוקבים אחריהם וסוגרים את האפליקציה. לכן, החלה החברה להציג אחרי שהפיד עם הפוסטים מהחברים נגמרים פוסטים מחשבונות אחרים שהיא חושבת שעשויים לעניין את המשתמש. 
עתה, היא טוענת שהתגובות להשקת התכונה היו כל כך חיוביות, שהיא החליטה להעלות את הפוסטים המוצעים מתחתית הפיד, כך שמשתמשים שייכנסו לאפליקציה יראו פוסטים מאנשים שהם כלל לא עוקבים אחריהם לפני אלה שהם בחרו לעקוב אחריהם. חלקם יופיעו ממש בתחילת הפיד, ואחרים מעט יותר למטה, אך לא בתחתית, באופן שישתלב בין הפוסטים של הנעקבים. 
בתמונות שחשפה החברה ניתן לראות שהיא תעניק למשתמשים מעט שליטה על הפוסטים המוצעים: משתמש יוכל לכבות את ההמלצות מחשבון מסוים, או לכבות את כל ההמלצות ל-30 יום - אך לא לעד. בנוסף, ניתן לבחור נושאים שפוסטים המכילים תגיות הקשורות בהם יוצגו בפיד, או נושאים שפוסטים המכילים תגיות הקשורות בהם דווקא לא יופיעו. 
בינתיים, הניסוי ייערך על "מספר קטן של משתמשים", אך אינסטגרם נוטה להפוך ניסויים מהסוג הזה לחלק מחוויית השימוש שלה תוך זמן קצר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה