דיגיטל וטק

וואטסאפ מציגה: זה מה שכל בעלי האייפון חייבים לעשות

אנשים מרגלים אחריכם? אם תפעילו את התכונות האלה, תוכלו לנעול את הוואטסאפ שלכם בצורה כזו שאף אחד אחר לא יוכל לפתוח אותה גם אם תמסרו את האייפון למישהו אחר. הדרך המלאה בפנים
מערכת ice |  1
וואטסאפ (צילום unsplash)
וואטסאפ היא אפליקציה חיונית לשיחות יומיומיות על עבודה, משפחה, בידור, תחומי עניין ומגוון נושאים אחרים. מיותר לציין שדיוני הוואטסאפ של רוב האנשים מכילים דברים רבים שהם לעולם לא היו רוצים שמישהו יראה. תמונות פרטיות, מידע פיננסי, שמות משתמש וסיסמאות או משהו אחר הן כל האפשרויות. טלפונים, לעומת זאת, ניתנים לרוב לחברים ובני משפחה, ולעתים משאירים אותם על שולחנותיהם של עמיתים, בבתים של אחרים, או אפילו בשטחים ציבוריים.
רוב הזמן, לא נגרם נזק. חלק מהאנשים, לעומת זאת, עשויים להיות מסוגלים לאסוף את הנתונים ולהגיע עד למידע האישי ביותר שלך. לרוב האנשים אין תכונות אבטחה מופעלות שירחיקו את כולם. כמו כן, אם אתה משתף את הטלפון שלך לעתים קרובות, סביר להניח שכולם לומדים את 'התבנית' שפותחת אותו. עם זאת, ישנן שתי שיטות לשמירה על התוכן של Apple iPhone שלך ​​מפני עיניים סקרניות.
אם תפעיל את התכונות האלה, תוכל לנעול את ה-WhatsApp שלך בצורה כזו שאף אחד אחר לא יוכל לפתוח אותו גם אם תמסור את האייפון למישהו אחר. Touch ID ו-Face ID הם שתי תכונות אבטחה משניות שבהן אתה יכול להשתמש כדי לנעול את וואטסאפ.
לפי הודעת האפליקציה: "כדי לבטל את הנעילה, עליך להשתמש ב-Touch ID או ב-Face ID. אם וואטסאפ נעולה, עדיין תוכל להשיב להודעות באמצעות התראות ולענות לשיחות, כדי להשתמש ב-Touch ID או ב-Face ID עבור WhatsApp, תחילה עליך להפעיל אותם בהגדרות האייפון", קובע WhatsApp.
כיצד להפעיל Touch ID או Face ID באייפון שלך:
1. עבור לדף הגדרות WhatsApp.
2. הקש על חשבון> פרטיות> נעילת מסך.
3. Require Touch ID או Require Face ID מופעלים.
4. בחרו כמה זמן WhatsApp יכולה להיות במצב המתנה לפני דרישת Touch ID או Face ID.
כיצד להשבית Touch ID או Face ID באייפון שלך:
1. עבור לדף הגדרות WhatsApp.
2. הקש על חשבון> פרטיות> נעילת מסך.
3. ניתן לכבות את Require Touch ID או Require Face ID. הערה: אם Touch ID או Face ID לא עובדים, אתה יכול להשתמש בקוד הסיסמה של האייפון שלך כדי לפתוח את WhatsApp.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    על מה הכתבה? שאפשר להגדיר נעילה לוואטסאפ? (ל"ת)
    כבר עדיף ביבי 11/2021/15
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור