דיגיטל וטק

אזהרה חריגה למשתמשי Windows: עדכנו מיד או שאתם בסכנה

מייקרוסופט יצאה בהתראה חריגה למשתמשים: תעדכנו מיד את מערכת Microsoft Windows 10 אחרת אתם תחת איום של קבוצת האקרים, וגם: העדכון שאתם חייבים להוריד כדי להוריד לחלוטין את הסכנה
מערכת ice | 
Windows (צילום פייסבוק/Windows)
מיליוני משתמשי Windows 10 צריכים להיות מודעים לאיום חדש ומסוכן במיוחד, כאשר החדשות הרעות הן שתוקפים כבר מנצלים את פרצת CVE-2021-43890 כדי להתקין את התוכנה הזדונית Emotet, או Trickbot, הגונבת את זהות המשתמש הנפרץ. החדשות הטובות? למייקרוסופט יש את התיקון, צריך ליישם אותו. עכשיו כדי להמנע מסכנה.
יותר משישים נקודות תורפה טופלו במגוון הכלים של מיקרוסופט השבוע, כולל Windows, Visual Studio, Office, PowerShell ו-SharePoint Server, אלו רק כמה. שבע מהחולשות המתוקנות קיבלו דירוג קריטי, וישנם שישה 'ימי אפס קבועים' ליתר דיוק. עם זאת, המדאיג ביותר הוא CVE-2021-43890 שמשמשת כדי לספק תוכנות זדוניות קטלניות באמת.
 
מיקרוסופט אישרה שניצול הפרצה כבר מתבצע: "מיקרוסופט מודעת להתקפות שמנסות לנצל את הפגיעות הזו על ידי שימוש בחבילות בעלות מבנה מיוחד הכוללות את משפחת התוכנות הזדוניות הידועה בשם Emotet / Trickbot / Bazaloader", כך נכתב במדריך עדכוני האבטחה האחרון.
מווינדוס נמסר: "אנו מקווים שתהיה לך את עונת החגים המאושרת ביותר שאתה יכול. בהתחשב בכל מה שקורה בעולם כרגע, אני מעריך שזו אולי תקופה לחוצה יותר בשנה ממה שהיינו רוצים. אז אל תתנו לבעיות אבטחה של Windows להוסיף לחרדה זו, התקן את העדכון כעת".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה