דיגיטל וטק

ישראכרט בהודעת אזהרה חמורה ללקוחות: כך תימנעו מעקיצה

החברה יוצאת בהודעות אזהרה ללקוחות: "נסיונות פישינג באמצעות הודעות שמתחזות להודעות רשמיות של קבוצת ישראכרט". כך תימנעו מעקיצה
מערכת ice |  1
האקר (צילום freepik)
חברת ישראכרט הוציאה הערב (ראשון) הודעת אזהרה לכלל הלקוחות מתוך חשש לניסיונות הפישינג האחרונים, והסבירו ללקוחות כי יש להיזהר מהן ואיך להימנע מעקיצה אפשרית.
בהודעה של ישראכרט ללקוחות נכתב: "לקוחות יקרים, אנו רואים נסיונות פישינג באמצעות הודעות שמתחזות להודעות רשמיות של קבוצת ישראכרט. קבוצת ישראכרט, בשיתוף משטרת ישראל ומערך הסייבר הלאומי והפיננסי מטפלת בנושא בכל הכלים העומדים לרשותה.חשוב לשים לב: אנו לא נבקש באופן יזום להקליד פרטים אישיים כמו מספר כרטיס אשראי מלא או 3 הספרות בגב הכרטיס. במידה והזנת את פרטי האשראי בעמוד המתחזה ניתן לבטל ולהנפיק כרטיס חדש באמצעות האתר או האפליקציה". 

 
ההודעה מגיעה כאמור לאחר מספר ניסיונות הונאה. כפי שדיווחנו באתר ice, בשבוע ישראלים דיווחו על הודעה זדונית שמופצת בימים אלו ברחבי הרשת. ההודעה נשלחת לישראלים מטעם ישראכרט ושולחת קישור מסויים ששולח את הגולשים אל העקיצה, ההודעה נראית די תמימה, לצד הקישור כתוב: "לקוח יקר, אנא אשרו את נתוני הכרטיס שלכם מטעמי אבטחה". נראה שההודעה נשלחת מאותו המספר של ישראכרט כמו יתר ההודעות האמיתיות של החברה.  נוסח ההודעה עצמו הוא  די סטנדרטי, הודעה מתונה שלא  מעוררת הרבה חשד.
בהודעה קיימת טעות איות שהכתובת מכילה שחושפת את התרמית, במילה ישראכרט כתובה פעמיים האות S, כך שכתוב issracard ולא isracard. שנית,  אם לא ביקשתם שירות מסויים, או שלא הייתם מודעים לו, אין סיבה להיכנס לקישור שנשלח אליכם מהחברה אם לא נעשתה פנייה מטעמם.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    בתי חולים
    עומרי כאיד אחמד 01/2022/31
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עדיף להרכיב במחלקות מטהר אויר נוזלי כך מרענן את המחלקות ,לא מכשירים שמטיזים מטהר אויר ,נוזל מטהר אויר שומני יש מתחתיו גוף חימום קטן ,מטהר אויר מתאדה בשטח המחלקות ונותן רעננות ,כי חימום וחלונות סגורים ,אז עדיף ,וגם להמעיט המיתושים ,למה גם מהם עובר ממקום למקום ,אז אתם עובדים קשה ומסכנים אחרים
    סגור