דיגיטל וטק

טראמפ שובר את App store: מה קרה מרגע ההשקה?

אפליקציית Truth Social של טראמפ הושקה ב-Apple App Store וחלק מהמשתמשים דיווחו על בעיות בהרשמה לחשבון או שנוספו לרשימת המתנה עם הודעה: "בשל ביקוש מסיבי, הכנסנו אותך לרשימת ההמתנה שלנו".
מערכת ice |  1
דונלד טראמפ (צילום פייסבוק/דונלד טראמפ, pixabay)
מיזם המדיה החברתית החדש של דונלד טראמפ, Truth Social, הושק ביום ראשון מאוחר בחנות האפליקציות של אפל, ועשוי לסמן את חזרתו של הנשיא לשעבר לרשתות החברתיות לאחר שנאסר מכמה פלטפורמות בשנה שעברה.
האפליקציה הייתה זמינה להורדה מעט לפני חצות והורדה אוטומטית למכשירי אפל השייכים למשתמשים שהזמינו מראש את האפליקציה. חלק מהמשתמשים דיווחו על בעיות בהרשמה לחשבון או שנוספו לרשימת המתנה עם הודעה: "בשל ביקוש מסיבי, הכנסנו אותך לרשימת ההמתנה שלנו". האפליקציה הייתה זמינה לאנשים שהוזמנו להשתמש בה במהלך שלב הבדיקה שלה, כך דיווחה בעבר רויטרס.
 
כזכור, טראמפ הורחק מיוטיוב, פייסבוק וטויטר בעקבות המתקפה על בית הנבחרים של ארצות הברית ב-6 בינואר 2021 בגבעת הקפיטול על ידי תומכיו, לאחר שהואשם בפרסום הודעות המסיתות לאלימות. עד כה אף אחת מהחברות החדשות יותר, הכוללות את מתחרות הטוויטר Gettr ו-Parler ואתר הווידאו Rumble, לא התקרבה לפופולריות של עמיתיהם המרכזיים.
"השבוע נתחיל לצאת בחנות האפליקציות של אפל. זה הולך להיות מדהים, כי אנחנו הולכים להשיג כל כך הרבה אנשים נוספים שיהיו על הפלטפורמה", אמר נונס בהופעה ביום ראשון בפוקס "העתידים של יום ראשון בבוקר עם מריה ברטירומו" של חדשות. "המטרה שלנו היא, אני חושב שאנחנו הולכים להגיע לזה, אני חושב שעד סוף מרץ אנחנו הולכים להיות מבצעיים באופן מלא לפחות בתוך ארצות הברית", הוסיף.
עמוד חנות האפליקציות של Truth Social המפרט את היסטוריית הגרסאות שלה הראה את הגרסה הציבורית הראשונה של האפליקציה, או שגרסה 1.0 הייתה זמינה לפני יום, מה שמאשר דיווח של רויטרס. הגרסה הנוכחית 1.0.1 כוללת "תיקוני באגים", לפי הדף.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מתי יהיה זמין למכשירי אנדרואיד?
    ריימונד 02/2022/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מתי יהיה זמין למכשירי אנדרואיד?
    סגור