דיגיטל וטק

טוויטר במהלך שישבור את פייסבוק? זה מה שיקבלו המשתמשים

אם מגבלת 280 התווים נמאסה עליכם, או שבכלל מנעה מכם להתמכר לפלטפורמה, בקרוב תוכלו לקבל את מה שמשתמשי הפייסבוק קיבלו מהיום הראשון - אפשרות לכתוב טקסט ארוך במיוחד
מערכת ice |  1
טוויטר במהלך שישבור את פייסבוק? (צילום unsplash, shutterstock)
אם עד עכשיו לא הייתם מעריצים גדולים של טוויטר ואולי העדפתם את פייסבוק כפלטפורמה החברתית שלכם, ייתכן שהצעד הזה שביצעה הרשת החברתית השנייה בגודלה ישנה את דעתכם ואולי טוויטר תהיה קלה עבורכם לשימוש לפחות כמו הרשת הוותיקה יותר.
טוויטר הכריזה על פיצ'ר חדש - NOTES, שבו ניתן יהיה לפרסם טקסטים ארוכים מאוד, בדומה לפייסבוק עם הגבלה של עד 2,500 תווים בסך הכל, שניתן יהיה גם לכלול בפתקית תמונות, סרטוני וידאו ועוד מספר אפשרויות.
 
הפורמט החדש מרסק את מגבלת 280 התווים של טוויטר שהייתה מעין קודש הקודשים של הפלטפורמה. בינתיים יש לציין כי הפיצ'ר החדש הוא רק בהרצה ונמצא בגרסת ניסוי אצל מספר קטן של משתמשים שמהווים קבוצת מיקוד. בהמשך הוא יורחב לקהל הרחב.
טוויטר נמצאת במהפכה בתקופה האחרונה, זאת בצל הרכישה האפשרית שטרם נחתמה עם המיליארדר והאיש העשיר בעולם אילון מאסק, שאמור להעביר לידיו את הרשת החברתית תמורת עשרות מיליארדי דולרים, כשיש לו לא מעט רעיונות לשינויים.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    גם לפייסבוק הייתה אפליקציית פתקים, שהוסרה לפני כמה שנים
    גל 06/2022/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ו medium הוקמה בגלל זה, כתומכת בטוויטר, אבל הפכה לפלטפורמת בלוגים עצמאית.
    סגור