דיגיטל וטק

מהפכה לבעלי הכלבים: זו האפליקציה שתגלה איך הכלב מרגיש

אפליקציה חדשה לבעלי כלבים שפותחה על ידי שני ישראלים מבטיחה מענה לצרכים מקיפים של כלבים - החל מטיול ועד למצב הבריאותי. כך זה עובד
מערכת ice | 
דוגיז (צילום יח"צ)
כנראה שאין בעל כלב שלא התמודד עם המחשבה המוכרת - ״מי יוציא את הכלב לטיול כשאני מאחר?״. דוגיז (Dogiz), אפליקציה המספקת מענה כולל לכל הצרכים של בעלי כלבים, נולדה בדיוק מהמקום הזה. שני היזמים הישראלים שעומדים מאחוריה, אלון זלטקין ודני ג׳נוגלי, חוו את ההתמודדות השכיחה כל כך לבעלי כלבים, ומכאן יצאו עם מערכת הניהול הראשונה למערך הטיולים של כלבים באמצעות דוגווקרס. 
החברה יצאה לדרך על בסיס הבנה זו, ואכן לפני פרוץ מגפת הקורונה פעלה בהצלחה בתחום זה בלונדון ובתל אביב, עם מאות הזמנות טיולים מדי יום. אולם, עם תחילתה של המגפה ב-2020 הביקושים לדוגווקרס ירדו באופן טבעי בעשרות אחוזים, והחברה נאלצה לחשב מסלול מחדש. כעת, דוגיז משיקה בישראל אתר מחודש עם סל שירותים רחב המכסה את כלל הצרכים השונים העשויים להתעורר לבעלי כלבים וחיות מחמד. החל משיתופי פעולה עם ספקי מזון, דרך רשת חברתית לדוגווקרז ואפשרויות צבירת נקודות למימוש באתר, ועד פיצ׳ר ייחודי בשם ד״ר פופ (Dr. poop) המאפשר קבלת אבחנה ראשונית של מצבו הבריאותי של הכלב באמצעות פיצ׳ר המנתח את הצואה שלו. 
 
החברה, שהוקמה ב-2017, גייסה במהלך שנות פעילותה למעלה משלוש מיליון דולר ממשקיעים פרטיים ואסטרטגיים, בין השאר אחת מרשתות הווטרינריה הגדולות בארה״ב. ״הקידמה הטכנולוגית היטיבה עם בני האדם אך קצת דילגה על ידידו הטוב ביותר״, מוסר דני ג'ינוגלי, שותף-מייסד בדוגיז. ״אם היום אני מזמין אוכל מהסופר או מקבל חוות דעת מהרופא באמצעות אפליקציות, מתבקש נוכל לעשות את אותו הדבר עבור חיות המחמד שלנו. בסופו של דבר, ולא משנה כמה הפקק בדרך יהיה ארוך, הודות לדוגיז אני יודע שהכלב שלי לא יצטרך להתאפק אפילו שניה אחת״. 

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה