דיגיטל וטק

הדבר הבא בהייטק? הכירו את המודיעין לקבלת החלטות

מודיעין לקבלת החלטות הוא ההבטחה הבאה של עולם הטכנולוגיה, הבינה מלאכותית וכתוצאה מכך של עולם ההייטק ובהתאם לכך הוא קיבל במה מרכזית בוועידת ההייטק הישראלית ביולי 2022
מערכת ice | 
בינה מלאכותית (צילום freepik)
ועידת ההייטק הישראלית התקיימה לפני כחודש וחצי והשנה היא שמה במרכז הבמה את המודיעין לקבלת החלטות. מי שקידם את השיח במסגרת הועידה היו עומרי קוהל, מנכ"ל ומייסד שותף של Pyramid Analytics, אשר מספקת פלטפורמות מודיעין לקבלת החלטות והמדענית הראשית והממציאה השותפה של מודיעין לקבלת החלטות, ד"ר לוריאן פראט.
 
המצגות שהועלו במסגרת הוועידה הציגו תמונה של תחום מתפתח שמביא את הבינה המלאכותית והאנליטיקה לשלב הבא. ד"ר פראט הסבירה בוועידה כי למודיעין מסוג זה יש את היכולת לפתור בעיות כמו שינויי האקלים, אי שוויון חברתי ובעיות עסקיות מורכבות. כמו כן, על פי מחקרו של גרטנר פלטפורמות מודיעין לקבלת החלטות יהוו שליש מכל הארגונים הגדולים עד שנת 2023.
ד"ר פראט תיארה בעיה נמשכת בתעשייה והיא כי הטכנולוגיה הדומיננטית הנוכחית בבתי עסק לא באמת פותרת את הדברים שהיא תוכננה לפתור ולכן בינה מלאכותית לבדה ולימוד מכונה לבדו לא יוכלו להמשיך לעזור לנו. לעומת זאת, מודיעין לקבלת החלטות יוכל לאחד בין השניים ובכך להפיק תוצאות ולא רק הנחות ותחזיות. 
 
חברת Pyramid תעזור להגדיר את השוק שצומח בתחום המודיעין לקבלת החלטות ולכן לאחרונה החלה בסבב גיוס בהיקף של 120 מיליון דולר.
על כך אמר עומרי קוהל, מנכ"ל החברה: "מודיעין לקבלת החלטות נבנה על העיקרון שלא צריך רקע במדעי הנתונים כדי לגשת ליתרונות של אנליטיקה מתקדמת. ב-Pyramid, אנו מחויבים למיכון תהליך ההחלטה כדי להעצים כל אחד לקבל החלטות מהירות וחכמות יותר עם כל דאטה, לכל אדם ולכל צורך אנליטי".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה