דיגיטל וטק

חדשות 12 נפלו בפח: מייסד האתריום השתלט על הטוויטר?

שבון הטוויטר של מערכת החדשות נפרץ, מחברת החדשות נמסר: "אנחנו פועלים מול טוויטר ישראל ודיווחנו להם ולגורמים המקצועיים הרלוונטיים וביקשנו את טיפולם המהיר ובדיקת מקור הפריצה", התקלה טופלה ושוב נרשמה פריצה. מי עומד מאחוריה?
מערכת ice |  1
טוויטר חדשות 12 (צילום freepik ,pixabay)
דרמה של ממש נרשמה בעמוד הטוויטר של חדשות 12, לו יש 536 אלף צופים בסך הכל. הדף נפרץ אמש (חמישי) בשעות הלילה המאוחרות ותמונת הפרופיל הוחלפה לתמונתו של מהנדס התוכנה הקנדי-רוסי בשם ויטליק בוטרין, מייסד את'ריום.
על פי תגובת חברת החדשות: "לפני זמן קצר חשבון הטוויטר שלנו נפרץ. אנחנו פועלים מול טוויטר ישראל ודיווחנו להם ולגורמים המקצועיים הרלוונטיים וביקשנו את טיפולם המהיר ובדיקת מקור הפריצה"
 
לאחר כמה של שעות מאבק בפריצה המפתיעה, בחדשות 12 הצליחו לגבור על הפורצים, הדפו אותם אל מחוץ לחומות וכעת שב השלום והשקט לעמוד הטוויטר, אלא שזה לא היה הסוף והעמוד נפרץ שוב במהלך הלילה.

מי שלא כל כך מכיר, הדמות שהתנוססה על הטוויטר היא לא של סתם מהנדס תוכנה אלא של מייסד את׳ריום, הבלוקצ׳יין השני בגדלו בעולם אחרי ביטקוין. ייתכן שהפריצה היא למטרות הונאה כלכלית. השאלה היא כבר כמה זמן הייתה לפורצים את הסיסמה והם חיכו איתה כדי לפעול. בכל מקרה, בחדשות 12 שהחזירו שוב את הדף לפעילות, מקווים כי המקרה לא יחזור.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    ערוץ ההסתה והשקר ! (ל"ת)
    אסף 09/2022/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור