דיגיטל וטק

וואטסאפ בעדכון מבורך: תאפשר לחפש הודעות לפי תאריך

לפי דיווחים של משתמשים שכבר קיבלו את העדכון, מדובר באייקון שנוסף בתחתית המסך כשלוחצים על שורת החיפוש, שיחסוך את הצורך בגלילה אינסופית כדי לחפש הודעות ישנות. התכונה החדשה, שרבים חיכו לה, מגיעה אחרי מגוון הפיצ'רים החדשים שנוספו לאפליקציית ההודעות לפני כחודש
מערכת ice | 
שיחות וידאו בווטסאפ (צילום unsplash ,pexels)
וואטסאפ, אפליקציית ההודעות הנפוצה ביותר בעולם, עומדת לאפשר חיפוש של הודעות לפי תאריך, מה שיחסוך למשתמשים חיפוש ארוך תוך גלילה אינסופית לנבכי הודעות מהעבר. לפי משתמשים בגרסת הבטא של וואטסאפ, שכבר קיבלו את העדכון, מה שנוסף לאפליקציה הוא אייקון של לוח שנה המופיע בתחתית המסך בעת לחיצה על שורת החיפוש.
לפני כחודש שחררה וואטסאפ כמה וכמה תכונות ופיצ'רים חדשים ומרגשים למשתמשים באפליקציה - הן באנדרואיד וב-iOS והן למשתמשי שולחן העבודה.
 
התכונות הבולטות שנוספו בעדכון הקודם הן בין השאר האפשרות לעזוב קבוצות וואטסאפ ללא כל הודעה לחברי הקבוצה האחרים; האפשרות לכתוב תגובות על עדכוני סטטוס (כמו באינסטגרם); תכונות אבטחה טובות יותר; ותפריט חדש המאפשר למשל לצרף אנשי קשר, תמונות או דברים אחרים לצ'אט; ניהול האחסון משופר.
וואטסאפ (WhatsApp) הוא יישומון חינמי להעברת מסרים מיידיים, תמונות, מסמכים, קטעי וידאו וקול. היישום פותח על ידי חברת WhatsApp, שהוקמה ב-2009 על ידי יאן קום ושותפו בריאן אקטון ונמצא בבעלות חברת "מטא" (פייסבוק לשעבר) שרכשה ב-2014 את החברה תמורת 19 מיליארד דולר במזומן ובמניות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה