דיגיטל וטק

אינסטגרם וטיקטוק בלחץ? הרשת החברתית החדשה שכובשת את ארה"ב

תזכרו את השם הזה: GAS. בשבוע האחרון הרשת החברתית הזו צוברת תאוצה ונמצאת במקום הראשון באפסטור בארצות הברית

מערכת ice | 
סמארטפון (צילום unsplash)
כוכבת עולה בשמי הרשתות החברתיות? בימים האחרונים ניצבת בראש טבלת ההורדות של אפליקציות באפסטור בארצות הברית אפליקציה חדשה בשם Gas, שהפכה ללהיט הכי חם של הרגע בקרב תיכוניסטים וצעירים אמריקאים.
האפליקציה עובדת באופן כזה שהיא שמה דגש על החיוביות של הפיד. המשתמשים מתבקשים לשלוח מחמאות בעילום שם לחבריהם באמצעות סקרים. כדי שאנשים לא יעלבו אחד מהשני, היא מאפשרת לשלוח רק אופציות מתוך סט שאלות שנכתבו על ידי החברה, כגון "האדם הזה הוא התקליטן הטוב ביותר במסיבה", או "האדם הזה עשוי להיות מיליונר". דוגמה לסקר יכול להיות: "את מי אתה מעריץ בסתר?", כאשר התשובות הן 4 שמות של אנשים מהכיתה או השכבה.
למעשה האפליקציה פותחה על ידי מנהל מוצר לשעבר בחברת מטא (פייסבוק) והצליחה לעקוף את טיקטוק וביריל בתקופה קצרה יחסית. בכך האפליקציה החינמית הפכה להיות זאת שהכי מורדת באפסטור במשך מספר ימים בשבוע האחרון.
שמה של האפליקציה החדשה מתייחס לביטוי - gassing someone up, בתרגום חופשי – לנפח למישהו את האגו, כלומר להגביר את הביטחון העצמי שלו. "הסיבה שבניתי את האפליקציה היא להעלות את ההערכה העצמית שלהם ולהפיץ חיובית", אמר המפתח.
 
נכון לפרסומים האחרונים, האפליקציה לא קיבלה מימון חיצוני. האפליקציה מציעה מסלול בשם God Mode עבור 7 דולר לשבוע או פחות. המצב המיוחד נותן למשתמשים רמזים על זהות החברים שהצביעו להם בסקרים ופיצ'רים נוספים. האפליקציה זמינה כעת רק למשתמשי אייפון במספר מועט של מדיניות, כולל אילינוי, מישיגן ופנסילבניה. והיא צפויה להתרחב בקרוב לכל ארה"ב, אך לא ברור מתי תהיה זמינה למשתמשי אנדרואיד.
 
אפליקציית Gas
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה