דיגיטל וטק

חברת סייטקה תקיים תחרות ענק של 1000 האקרים עם פרס נאה

במסגרת יום הסייבר הלאומי, דורון אמיר, יזם "הטובים לסייבר" ומנכ"ל CyTaka יקיים בשיתוף עם עיריית קריית אתא, תחרות ענק בינלאומית ובה יתחרו 1000 האקרים ישראלים באתגרי פיצוח סייבר מן המתקדמים בעולם
מערכת ice | 
אמיר דורון (צילום יוסי אלוני, pixabay, freepik)
יום הסייבר הלאומי, יתקיים ביום רביעי, ה- 26 לאוקטובר 2022. במסגרת יום זה, דורון אמיר, יזם "הטובים לסייבר" ומנכ"ל CyTaka יקיים בשיתוף עם עיריית קריית אתא, תחרות ענק בינלאומית ובה יתחרו 1000 האקרים ישראלים באתגרי פיצוח סייבר מן המתקדמים בעולם. אלוף הסייבר של ישראל יזכה בפרס הראשון: 100,000 ש"ח.
בחודש אוקטובר מציינים ברחבי העולם את חודש המודעות העולמי להגנת סייבר כתזכורת לציבור הרחב ולארגונים על החשיבות שבהגנות סייבר.  דורון אמיר שם לו למטרה לפתח סייבר חיובי. על ידי תחרויות סייבר של טובי ההאקרים בארץ ובעולם והקים את קהילת אנשי הסייבר ואבטחת המידע אשר מאתרת נקודות תורפה באבטחה  ומייצרת מערכי סייבר הגנתיים לארגונים בתחום הבנקאות ועוד.
 
לאחר שנערכה אליפות הסייבר בתל אביב ובדרום (במדרשת שדה בוקר) נבחרה קריית אתא לארח את אליפות הסייבר באיזור הצפון, בה יתחרו 1000 האקרים ומומחי סייבר ואבטחת מידע בפיצוח אתגרי סייבר מן המתקדמים ביותר בעולם. התחרות תתקיים בהיכל הספורט ברחוב רמז 9 קרית אתא, בין השעות 15:00-22:00.
דורון אמיר: "מספר אנשי הסייבר ומומחי אבטחת המידע משמשים למעשה כמעין תמ"ג (GDP) חדש, כלומר אם יש אנשי סייבר טובים והמדינה מוגנת מבחינה טכנולוגית יותר ויותר – הרי זה אומר שהמערכת עובדת נכון ויעיל, זה מתייחס ומשליך על איכות החינוך, המחקר האקדמי, הכלכלה, הבנקאות, הרפואה, הביטחון והקדמה הטכנולוגית".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה