דיגיטל וטק

הסוף לסרטונים באינסטגרם? מנכ"ל הרשת החברתית בהצהרה מפתיעה

לאחר חודשים ארוכים של מחאות, בימים האחרונים הודה מנכ"ל אינסטגרם כי היא הגזימה עם ההימור המוחלט שלה על סרטונים במקום התמונות שהיכרנו ואהבנו. אבל הוא לא הבטיח להפסיק לגמרי עם הסרטונים
יאיר מור | 
אדם מוסרי, מנכ"ל אינסטגרם (צילום unsplash, ויקיפדיה)
אדם מוסרי, מנכ"ל אינסטגרם, הפתיע בסוף השבוע את העוקבים שהצטרפו לסדרת השאלות והתשובות בסטוריז שלו, כאשר סיפק הצהרה שלפחות על פניה, מהווה פניית פרסה מוחלטת מכל מה שעשה בשנה האחרונה: הוא הודה כי אינסטגרם טעתה בקידום האגרסיבי של תוכן וידאו על חשבון תמונות, והבטיח שהרשת החברתית לא תנסה לכפות על משתמשים לראות יותר סרטונים בפיד – לפחות אם הם מראים בכל דרך אפשרית שהם לא אוהבים את זה.
"בהחלט יש כמה צלמים שכעסו", הוא ענה לשאלה אודות התגובות הזועמות על קידום הסרטונים על חשבון תמונות סטילס בשנה האחרונה. "אני רוצה להבהיר: למרות שאנחנו נוטים יותר לכיוון וידאו, אנחנו עדיין מעריכים תמונות. תמונות תמיד תהיינה חלק מאינסטגרם".
 
הוא המשיך והודה: "אני חושב שהיינו ממוקדים מדי בסרטונים ב-2022, דירגנו אותם גבוה מדי והראינו יותר מדי סרטונים ולא מספיק תמונות. מאז התאזנו – אז דברים כמו על כמה תמונות לעומת סרטונים מישהוא לוחץ לייק או כמה הוא מגיב לתמונות לעומת סרטונים שווים (כעת) פחות או יותר – שזה סימן טוב שדברים יותר מאוזנים".
במלים אחרות: החברה מתחשבת כעת בכמות התגובות והלייקים של כל משתמש על תמונות וסרטונים כדי להחליט האם להציג לו יותר מהראשונות או מהאחרונים.
הוא אף הוסיף ש"ככל שבאינסטגרם יהיו יותר סרטונים לאורך זמן, זה הולך להיות מכיוון ש(הסרטונים) מעוררים יותר פעילות כוללת" – ולא בגלל החלטה שרירותית שלה, כפי שהיה לאורך השנה האחרונה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה