דיגיטל וטק

למרות הפיטורים ההמוניים בהייטק: החברה הישראלית מגייסת עובדים

בזמן שהמשבר בהיי-טק הולך ומחריף והרבה מאוד חברות מפטרות עובדים, חברת קומדע וחברת הבת שלה קומסיין, המתמחות בשלל סוגי הזדהות וחתימה אלקטרוניות ודיגיטליות, יוצאות בגיוס של 25 עובדים
מערכת ice | 
פיטורים-אילוסטרציה (צילום shutterstock)
עושה רושם שכמעט ואין יום שבו אנו לא מדווחים על חברת היי טק כזו או אחרת בישראל שמבצעת פיטורים, כאשר המשבר בהיי טק הולך ומחריף. המצב לא פשוט ודומה שהוא לא פוסח על אף חברה. למרות זאת, חברת קומדע וחברת הבת שלה קומסיין, המתמחות בשלל סוגי הזדהות וחתימה אלקטרוניות ודיגיטליות, יוצאות בגיוס של 25 עובדים.
המשרות אותן מחפשת החברה הן מגוונות וביניהן ניתן למנות אנשי תמיכה טכנית בשטח, תמיכה טכנית טלפונית, אנשי סיסטם, תקשורת ואינטגרציה, נציגי מכירות ושימור לקוחות ועוד מספר תפקידים.
 
לחברת קומסיין ישנם פרויקטים מול משרדי ממשלה, בנקים שונים בישראל, ארגוני הבריאות, ארגוני חינוך, תחום המשפטים, חברות השכרת רכב, חברות אשראי חברות ביטוח, בטחון המדינה, חברות ביטחוניות ועוד.
לחברת קומסיין ישנם מוצרים פרי פיתוחה שמשרתים עשרות ארגונים גדולים, גם במדינת ישראל וגם בעולם. החברה מוכרת על ידי מיקרוסופט ואדובי כחברה בינלאומית מהימנה ופועלת ברישיון משרד המשפטים לחתימות אלקטרוניות. החברה מספקת את שרותיה גם בענן לעשרות גופים גדולים במדינה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה