דיגיטל וטק

נשים יזמיות שימו לב: אלו הערים הטובות ביותר עבורכן

חברת דל טכנולוגיות, בשיתוף We Cities, מפרסמת היום דירוג הערים הטובות ביותר לנשים יזמיות ובו לא פחות מ-55 מדינות ברחבי העולם. זו העיר ישראלית שהצליחה להתברג ברשימה
מערכת ice | 
נשים למען נשים (צילום יחצ)

מחקר חדש שהופק מטעם חברת 'דל טכנולוגיות', בשיתוף We Cities, בחן אילו ערים בעולם הן הטובות ביותר עבור נשים יזמיות מבחינת משיכה, טיפוח ועידוד נשים בעלות פוטנציאל להצליח ולשגשג בקריירה. הערים נמדדו ביחס לחמישה פרמטרים רשמיים והם שווקים, כשרון, הון, תרבות וטכנולוגיה. 

המחקר הניב דירוג של 55 ערים, שהתבסס על השפעת מדיניות מקומית, תכניות ומאפיינים, חוקים ומנהגים הקשורים לנשים וכלכלה. לצד זאת, המחקר משמש כייעוץ לקובעי מדיניות באשר לדרך הטובה יותר לתמוך בנשים בתעשייה. אם כן, המדינה שנמצאת במקום הראשון היא לונדון, שעלתה שני מקומות ביחס לרשימה הקודמת. 
 


לונדון הצליחה לענות על מספר פרמטרים בהם מינוף כישרונות, 22 אוניברסיטאות בעלי דירוג עולמי, משאבים התומכים ביזמות, גישה לארגונים, הון וקרנות הון סיכון. כמו כן, העיר דומיננטית מבחינת נציגות נשים בארגונים ממשלתיים.

אחרי לונדון נמצאות ניו-יורק, סן פרנסיסקו, פריז ושטוקהולם. נוספות ברשימה הן שיקגו, לוס אנג'לס ונוספות. ישראל הצליחה להתברג גם אל תוך הדירוג עם נוכחות של תל-אביב במקום ה-37, אשר נמצאת בדירוג גם במקום העשירי מבחינת מדינות בשלב ה'מומנטום'. משמע, אלו ערים עם פוטנציאל לצמיחה בנושא.
כמו כן, הדירוג פירק את הרשימה גם לפני אלמנטים שונים. למשל, קופנגהן מדורגת במקום הראשון מבחינת טכנולוגיה לנשים יזמיות. לונדון מדורגת במקום הראשון מבחינת כישרון, ניו-יורק מבחינת שוק והון וברלין מבחינת תרבות עירונית.
לצד הדירוג, המחקר ביצע השוואה של מגמת שיפור ביחס לשנת 2017 ונמצא כי דלהי ושנגחאי ביצעו שיפור משמעותי. הערים דובאי ודבלין ביצעו את השיפור העקבי ביותר לאורך השנים הנבדקות. 
האזור המוביל ברשימה מבחינת שיפור, עם 12 מדינות, הוא אסיה והפסיפיק, כאשר שני ברשימה זו יבשת אירופה עם 9 ערים. עם זאת, ארה"ב נוכחת ברשימה רק עם שלוש ערים שעשו שיפור. צפון אמריקה רשמה הדרדרות בקרב 12 ערים. לבסוף, חמש ערים נוספו השנה לדירוג מונפלייה, מומבאי, אוקלנד, וולינגטון והמבורג.

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה