דיגיטל וטק

תושבי תל אביב? זו ההודעה המרתיחה שנשלחה אליכם

בדיגיתל נמסר לתושבי העיר: "מחר יושבתו השירותים העירוניים בתל אביב-יפו, כחלק ממאבק הרשויות המקומיות נגד קיצוץ תקציבים והחלטות ממשלה הפוגעות בתושבים ובתושבות"
מערכת ice |  1
בניין עיריית תל אביב (צילום טוויטר)
תושבי תל אביב? בהודעה שנשלחה היום (רביעי), בדיגיתל נמסר לתושבי העיר: "מחר יושבתו השירותים העירוניים בתל אביב-יפו, כחלק ממאבק הרשויות המקומיות נגד קיצוץ תקציבים והחלטות ממשלה הפוגעות בתושבים ובתושבות".
מדובר בעוד צעד נגד הממשלה החדשה, כאשר רק לפני שבועיים, חברת מועצת עיריית תל-אביב ציפי ברנד, שהציבה את עצמה למועמדות בבחירות הקרובות לראשות העיר, שלחה מכתב לראש העיר רון חולדאי בו קראה לו להשבית את העירייה כמחאה על הרפורמה המשפטית שמעבירה הממשלה.
"ארגונים, חברות ואנשים פרטיים...החליטו להגיד לממשלה שהם לא מסכימים עם השינויים במערכת המשפט וחוששים לאופייה הדמוקרטי של מדינת ישראל." כתבה סגנית ראש העיר לשעבר במכתב. "לצערי עיריית תל אביב-יפו שבראשותך עומדת מנגד ולא מוצאת לנכון להצטרף ולתמוך בצורה חד משמעית וגורפת."
 
ברנד פנתה לחולדאי, "אני קוראת לך ולעובדי העירייה להצטרף לשביתת המחאה במשק ביום שני ולהכיר ביום היעדרות שלא על חשבון חופש לכלל העובדות והעובדים."

המכתב ששלחה חברת המועצה ציפי ברנד לראש העיר חולדאי
נזכיר כי עשרות ארגונים, חברות והתארגנויות אזרחיות הכריזו על שביתה ביום שני הקרוב - היום בו אמורים לעבור החוקים הראשונים במסגרת הרפורמה המשפטית. אותם מארגני מחאה קוראים לא ללכת לעבודה, לא לתת שירותים, לא לפתוח מסחר ולא לשלוח את הילדים לגנים ולבתי הספר.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מה מרתיח בדיוק? לא הבנתי (ל"ת)
    מיקו 02/2023/22
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור