דיגיטל וטק

אפל מחקה את נטפליקס: תדחף פרסומות לסטרימינג

החברה הגדולה בעולם החלה, לכאורה, לעבוד על מנוי מוזל לשירות הזרמת הסדרות והסרטים שלה, שיציע מחיר נמוך יותר תמורת הפסקות פרסומות במהלך הצפייה, כפי שעשו נטפליקס ודיסני בחודשים האחרונים
יאיר מור | 
פרסום בסטרימינג (צילום mohamed Hassan from Pixabay)
פעם אפל לעגה למתחרות שלה שמוכרות את המשתמשים למפרסמים – אך תחת המנכ"ל הנוכחי, טים קוק, היא הולכת והופכת לחברה שמוכרת את משתמשיה בדיוק באותה צורה. כעת, מדווח מקור בחברה לאתר The Information כי היא מתכוונת לדחוף פרסומות גם לשירות הזרמת הווידאו שלה, Apple TV+.
לפי המקור, לאחרונה צירפה אפל לשורותיה את לורן פריי, בכירה בתעשיית הפרסום בווידאו בארה"ב. תפקידה הרשמי באפל לא ברור עדיין, אך הקריירה שלה לא מותירה ספק באשר למומחיותה: היא היתה סמנכ"לית הכנסות בחברת הפרסום בווידאו Simulmedia, ולפני כן מילאה תפקידי מכירות פרסום בענקיות הטלוויזיה האמריקאיות AT&T (בעלת וורנר מדיה) וקומקאסט.
 
כיום, שירות הסטרימינג של אפל מוצע במחיר אחיד ברוב העולם (כולל ישראל) – מחיר שקפץ באוקטובר האחרון בלא פחות מ-40%, מ-5 דולר בחודש ל-7 דולר בחודש. המחיר האחיד מקנה גישה לכל התוכן המקורי של אפל – הכולל מספר סדרות בולטות כמו "תוכנית הבוקר" בכיכובן של ג'ניפר אניסטון וריס ווית'רספון, "המוסד", המבוססת על ספריו של אייזיק אסימוב, "WeCrashed" על ההצלחה והכישלון של ענקית המשרדים המשותפים WeWork של הישראלי אדם נוימן, ועוד – באיכות של עד 4K, וללא פרסומות. כעת, לפי המקור, פריי אחראית ככל הנראה על פיתוח מסלול מוזל, שבו ישלמו המנויים פחות כסף תמורת צפייה בתכנים עם הפסקות פרסומות.
נציין כי לאפל טיוי פלוס כבר יש צוות מכירת פרסומות, אך הוא היה מיועד עד כה לפרסומות באירועי ספורט המשודרים בשידור חי, במסגרת הזכויות שרכשה החברה בשנה שעברה על שידורי ליגות הכדורגל והבייסבול MLS ו-MLB.
השקת מסלול מוזל עם פרסומות תצרף את אפל למה שמתקבע לאחרונה כסטנדרט בתעשיית הסטרימינג, לאחר שבחודש נובמבר השיקה נטפליקס מנוי מוזל עם פרסומות, ובחודש דצמבר עשתה זאת גם דיסני.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה