דיגיטל וטק

מגדל ביטוח בבשורה ענקית ללקוחות: כך יראה השירות שלכם מהיום

חברת סיילספורס, מובילה עולמית ב-CRM ופתרונות ענן, תספק למגדל ביטוח ולחברת מגדל מקפת, פתרונות דיגיטליים מתקדמים להמשך שיפור תהליכי השיווק מול הלקוחות, בשילוב מנגנוני אבטחת מידע בסטנדרטים המחמירים ביותר בעולמות הביטוח והפיננסים
מערכת ice |  2
מגדל ביטוח (צילום Magma Images)
חברת סיילספורס, מובילה עולמית ב-CRM ופתרונות ענן, תספק למגדל ביטוח ולחברת מגדל מקפת, קרנות פנסיה וקופות גמל, פתרונות דיגיטליים מתקדמים להמשך שיפור תהליכי השיווק מול הלקוחות, בשילוב מנגנוני אבטחת מידע בסטנדרטים המחמירים ביותר בעולמות הביטוח והפיננסים.
במסגרת שיתוף הפעולה, סיילספורס תספק פתרונות שיסייעו למגדל לשפר את דרכי התקשורת עם לקוחותיה, לייצר תמונת לקוח 360, לבנות מסעות לקוח רב ערוציים פרו-אקטיביים, ולהאיץ את תהליכי הדיגיטציה, הפרסונליזיצה והאוטומציה בכל הערוצים הרלוונטיים.    
 
כחלק מהפרויקט, קבוצת מגדל תטמיע את הפתרונות המתקדמים מבית Salesforce Marketing Cloud , אשר יסייעו לחברה לשפר את התקשורת הדו-כיוונית ללקוחותיה ואת מסעותיה בערוצים הדיגיטליים רב-ערוציים בשלבים השונים של תהליכי השירות והמכירה. 
סיילפורס מרקטינג קלאוד נחשב כיום הפתרון המוביל בעולם לפרסונליזציה ומסעות לקוח, המייצר סינרגיה ומחבר את הארגונים ללקוחותיהם בכלל הערוצים, ובכלל זה - האתר, האפליקציה, דפי נחיתה, מייל, מייל אינטראקטיבי, סמס, וואטסאפ, פייסבוק, גוגל, אינסטגרם וערוצים רבים נוספים. באמצעות הפלטפורמה, ניתן לבנות תמונת לקוח אחודה במקום אחד שמכיל את כלל המידע סביב לקוח הקצה.
בנוסף לפונקציונליות הרחבה, ומבלי לוותר על כל יתרונות השימוש בפלטורמה בענן, הפתרון כולל יכולות אבטחת מידע ברמות הגבוהות ביותר, אשר עומדות בכל הרגולציות המחמירות בעולמות הפיננסים והביטוח בפרט, בתעשיות רגולטוריות בכלל - כדוגמת ממשלות וחברות המגזר הציבורי, ארגוני ה-Telco, חברות יצרניות הפועלות בשווקים רבים בארץ ובעולם, ועוד.
תמי אוחנה-קול, משנה למנכ"ל ומנהלת חטיבת הטכנולוגיות בחברת מגדל ביטוח, מסרה: ״אנו פועלים כל העת לשדרוג ושיפור חווית הלקוח על מנת שכ-2.5 מיליון לקוחות מגדל יוכלו ליהנות משירות פרסונלי, מהיר יותר, נוח יותר, וחווית לקוח מותאמת אישית תוך שמירה מוחלטת על תקנות הפרטיות ועל אבטחת המידע".
עוד הוסיפה תמי כי "במהלך זה, אנו נעמיד עבור הארגון תשתית המתאימה למאה ה-21, שכוללת את תמונת הלקוח מכלל הערוצים, ומתן מענה פרסונלי, מהיר ויעיל בהתאם לצורכי לקוחותינו, בערוץ ובאופן בו הם בוחרים ושנוח עבורם מבלי לוותר על ראיית הלקוח 360. אנו רואים בסיילספורס שותפה טבעית שלנו בתהליכי המעבר לפתרונות ענן מתקדמים ושמחים על שיתוף הפעולה איתם".
לירן שכטר, דירקטור מכירות אזורי בסיילספורס ישראל ומוביל תחום ה- B2C: "סיילספורס נרגשת לשתף פעולה עם חברת מגדל במסע הטרנספורמציה הדיגיטלית שלה ושמחה על הבחירה שלה בפתרונות המתקדמים שלנו לצמיחה ושיפור תהליכי השיווק שלה. הפלטפורמה שלנו, תספק למנהלי השיווק והשירות, כמו גם ללקוחות מגדל, נקודת מבט הוליסטית על הצרכים שלהם, ותאפשר להם לבנות מערכת יחסים אמינה יותר ומותאמת אישית".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    מגדל
    מממ 03/2023/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אכן הם מטפלים בצורה טובה הגשתי תביעה תוך חודש וחצי הכסף היה בבנק אין עליכם טוב שיש מגדל מאחרייך מצדיק את המילים
    סגור
  • 1.
    טרנספטרמציה דיגיטלית
    אלי 03/2023/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    = ביטוי שיווקי לבוט
    סגור