דיגיטל וטק

המייל בדרך לשינוי קיצוני: אלו החידושים שנכנסים כעת לתוקף

גוגל תציע פתרון שיסייע למצוא את טון וסגנון הכתיבה הנכונים ומוסיפה יכולות בינה מלאכותית חדשות, שיעזרו לשכתב וכן את אפשרות "אני מרגיש בר מזל" ב-Gmail, שתאפשר לבינה מלאכותית לכתוב טקסט בקול שובב.
מערכת ice | 
גוגל כרום (צילום pixabay)
גוגל הכריזה היום (שלישי) על עידן חדש עבור בינה מלאכותית ב-Google Workspace וכן עבור מפתחים ומספקת הצצה לסט הראשון של תכונות המופעלות על ידי בינה מלאכותית שיהפכו את הכתיבה לקלה עוד יותר. תכונות אלה יגיעו תחילה ל- Docs ול- Gmail. את כל החידושים מציג תומאס קוריאן, מנכ"ל Google Cloud בבלוג פוסט שעלה לאוויר כעת (עברית ואנגלית).
בין היתר, תטמיע גוגל בינה מלאכותית גנרטיבית ב- Docs וב- Gmailכדי לעזור לאנשים להתחיל לכתוב ולחסוך את הזמן והמאמץ של כתיבת הגרסה הראשונה. בהקלדת נושא שעליו רוצים לכתוב, תיווצר טיוטה באופן מיידי וניתן יהיה להמשיך לחדד ולערוך את המסמך וגם לקבל הצעות נוספות לפי הצורך.
 
גוגל גם תציע פתרון שיסייע למצוא את טון וסגנון הכתיבה הנכונים ומוסיפה יכולות בינה מלאכותית חדשות שיעזרו לשכתב וכן את אפשרות "אני מרגיש בר מזל" ב-Gmail שתאפשר לבינה מלאכותית לכתוב טקסט בקול שובב.
עבור מפתחים שמתנסים בבינה מלאכותית, גוגל מציגה אתPaLM API , דרך קלה ובטוחה לפתח באמצעות מודלי השפה הטובים ביותר שלה. הממשק מגיע גם עםMakerSuite , כלי אינטואיטיבי שמאפשר לגלגל רעיונות אב-טיפוס. בהמשך, יהיו לו תכונות להנדסה מיידית, יצירת נתונים סינתטיים וכוונון מודלים בהתאמה אישית - הכל בתמיכת כלי אבטחה חזקים.
עסקים וממשלות רוצים גם לפתח ממשקי צ'אט מבוססי בינה מלאכותית ועוזרים דיגיטליים משלהם. כדי לאפשר זאת, גוגל מציגה את Generative AI App Builder, המחבר בינה מלאכותית שיחתית עם חוויות חיפוש מחוץ לקופסה ומודלים בסיסיים. זה יסייע לחברות לפתח יישומי בינה מלאכותית גנרטיבית תוך דקות או שעות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה