דיגיטל וטק

הפתרון הישראלי לדילמת החדירה לפרטיות בטכנולוגיות זיהוי פנים

חברת אמזה מפעילה אלגוריתמים מתקדמים של Machine Learning על חומרת AI שמסתירה מידע כאשר משתמש לא מוגדר מנסה להיכנס למערכת
מערכת ice | 
אבטחת מידע
חברת אמזה (Emza) הישראלית, שנרכשה לפני מספר חודשים על ידי Synaptics העולמית, מפעילה אלגוריתמים מתקדמים של Machine Learning על חומרת AI ייעודית בעל צריכת הספק נמוכה.
הפתרון של אמזה נמצא במחשבים אישיים ומאפשר חיי סוללה ארוכים יותר בנוסף לפתרונות פרטיות ואבטחה משופרים, בין היתר, באמצעות הפעלת המחשב כאשר משתמש מוגדר וקבוע משתמש במערכת, חיסכון באנרגיה כאשר המשתמש עוזב את העמדה והסתרת מידע כאשר מתגלה צופה שאינו המשתמש הקבוע.
 
הטכנולוגיה של Synaptics מהווה לפתרון ראשון מסוגו בענף לסוגיית החשש מחדירה לפרטיות בטכנולוגיות זיהוי פנים. בהקשרים של טכנולוגיות זיהוי פנים, החשש לחדירה לפרטיות מתבטא בעובדה שהמצלמה עובדת ללא הפסקה על מנת שתוכל לזהות בהצלחה את פניו של המשתמש ולבטל את הנעילה של המכשיר. ב Synaptics מסבירים שהחשש מאובדן הפרטיות טמון בעובדה שניתוח ועיבוד התמונה מתבצע במעבד הראשי של המכשיר, כאשר אותו מעבד אחראי גם על תקשורת עם מכשירים אחרים. הפתרון של Synaptics הוא התקנת חיישן הצמוד למצלמת האינטרנט המצויד במעבד עצמאי בו נעשה עיבוד התמונה ללא תקשורת ושיתוף פעולה עם המעבד הראשי של המכשיר. לאחר עיבוד התמונה במעבד העצמאי של החיישן, נשלחים פקודות למעבד הראשי לפעול בהתאם לתוצאות עיבוד התמונה – לבטל את נעילת המכשיר, לעמעם את המסך, להתריעה את המשתמש מפני 'הצצות' ועוד.
חגי עבודי, מנהל האתר של סינפטיקס בישראל, מסר כי: "אמזה הפכה להיות חלק ממרכז המו"פ של סינפטיקס בישראל, המיזוג בין הקבוצות תורם להעצמאת היכולות ההנדסיות המתקדמות בפיתוח אלגוריתמים ופתרונות מלאים בתחום ה Vision AI. אנחנו גאים ונרגשים על כך שדל ופנסוניק בחרו בפיתרון של אמזה וצופים לשיתופי פעולה עם חברות נוספות."
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה