דיגיטל וטק

בעלי חשבון גוגל רדום? זה מה שאתם צריכים לעשות

גוגל הודיעה אתמול (שלישי) על מחיקת חשבונות שלא היו פעילים במשך שנתיים לפחות. מטרת הפעולה היא מניעת סיכוני אבטחה
מערכת ice | 
גוגל (צילום pexels)
אם לא נכנסתם לחשבון גוגל שלכם במשך זמן רב, כדאי שתיכנסו ותשמשו אחרת יש סיכוי שתאבדו אותו. גוגל הודיעה אתמול (שלישי) שהיא תתחיל למחוק חשבונות שלא היו פעילים במשך שנתיים לפחות, מהלך שלדבריה נועד למנוע סיכוני אבטחה.
המדיניות המעודכנת נכנסת לתוקף באופן מידי, אך גוגל אמרה שהיא לא תתחיל למחוק חשבונות עד דצמבר. החברה מתכננת לשלוח הודעות אזהרה מרובות למשתמשים ולבצע טיהור של חשבונות לא פעילים בשלבים.
 
החשבונות הראשונים בגוש החיתוך יהיו אלה שנוצרו ולאחר מכן מעולם לא ביקרו מחדש על ידי המשתמש, פרסמה גוגל. המדיניות תשפיע רק על חשבונות אישיים, ותשאיר ארגונים כמו בתי ספר ועסקים ללא נגיעה.
גוגל מסרה כי החלטתה מבוססת על ממצאים פנימיים שלפיהם חשבונות ישנים נוטים להסתמך על סיסמאות ממוחזרות ופחות נוטים להפעיל אמצעי אבטחה עדכניים כמו אימות דו-שלבי, מה שהופך אותם לפגיעים הרבה יותר לבעיות כמו פישינג, פריצה וספאם.
ההחלטה למחוק חשבונות הולכת צעד רחוק יותר ממדיניות ישנה. ב-2020, גוגל אמרה שתוכן יימחק משירותים שהפסיקו להשתמש בהם, אבל החשבונות עצמם לא יימחקו.
כדי לשמור על החשבון כל מה שבעל החשבון צריך לעשות זה פשוט להיכנס לחשבון גוגל או לכל שירות גוגל ולבצע מספר פעולות כדי להראות שהחשבון פעיל.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה