דיגיטל וטק

מכשיר הגיימינג החדש של אסוס נחת בישראל

חברת ASUS השיקה את מכשיר הגיימינג הנייד שלה הנקרא "ROG ALLY". למכשיר מעבד Ryzen Z1 Series של חברת AMD, עם כרטיס גרפי מובנה המבוסס על ארכיטקטורה של חברת AMD
מערכת ice | 
מכשיר הגיימינג הנייד החדש ROG ALLY (צילום ASUS)
חברת ASUS השיקה בישראל את מכשיר הגיימינג הנייד החדש שלה "ROG ALLY". המכשיר החדש של ASUS מצויד בכל הפיצ'רים שכל גיימר צריך ותומך בכל ממשק של Windows, מ-Steam, Epic, Xbox Game Pass-ועוד.
ROG ALLY-ה מגיע עם מעבד Ryzen Z1 Series של חברת AMD. מעבד זה מבוסס על ארכיטקטורת Zen 4 בשילוב עם כרטיס גרפי מובנה המבוסס על ארכיטקטורת AMD RDNA 3, מה שמאפשר למעבד Ryzen Z1 Extreme להתחרות ביכולות של קונסולות עם 8 ליבות, 16 חוטים ועד 8.6 טרה-פלופ של כוח עיבוד גרפי.
 
המכשיר בנוסף יכול להתחבר למעבד החיצוני XG Mobile מדגם NVIDIA® GeForce RTX™ 4090, ROG Ally הופכת למפלצת משחקים שתדביק אתכם לספה או לחלופין לפלטפורמת משחקים ברמה הגבוהה ביותר למחשב. שחקו במשחקי AAA באיכות 4K ו-DLSS 3, או שתיכנסו לתחרות בכותרי ספורט ממוחשבים עם המקלדת והעכבר שלכם.
המסך מגיע עם פאנל ברמת IPS ברזולוציית Full HD וקצב רענון של 120 הרץ ותמיכה בטכנולוגייתAMD FreeSync ™ Premium 1 , גיימרים ייהנו מחדות תנועה עילאית במשחקים מהירים, בלי שום ריצוד.
מנהלת השיווק של ASUS בישראל, אינה רוזנפלד: "אסוס שמה לה כמטרה להיות מובילה בתחום החדשות ולהצטרף גם לשוק מחשבי כף היד הניידים, שכיום כבר מקבלים מפרט עוצמתי, בדיוק כמו של מחשב נייד ומעניקים חווית משחק עוצמתית וסוחפת בכל מקום ובכל זמן. העתיד כבר כאן והוא נמצא בכף היד שלנו. אנו רוצים לספק לצרכן את החוויה המושלמת בכל רגע."
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה