דיגיטל וטק

גם מרצדס מצטרפת למהפכת הבינה המלאכותית

מרצדס מכניסה את שירות ה-ChatGPT לרכבי החברה במטרה לבדר את המשתמשים בדרכים, שירות זה ישולב יחד עם מערכת המידע והבידור של החברה לרכב MBUX, בקרוב תשוחרר גרסת בטא שתאפשר לבעלי מרצדס להצטרף לשירות הניסיון שיערך בשלב זה רק בארה"ב
מערכת ice | 
מרצדס GLC

מרצדס מצטרפת לשירות ה-Chat GPT? בחברת הרכבים הגרמנית מתכננים להכניס את השירות לרכבי החברה שתשולב יחד עם מערכת הבידור של הרכב. במרצדס החליטו לשחרר גרסת בטא שתאפשר לבעלי הרכבים המתאימים להצטרף לשירות וכיאה לבינה המלאכותית ההצטרפות תהיה קלילה ותאפשר לכתוב לבוט את המשפט הבא: "היי מרצדס אני רוצה להצטרף לתוכנית הבטא".

השירות הנוכחי יינתן בשלב זה רק לבעלי רכבי החברה בארצות הברית, לכ-900,000 בארה"ב תינתן האפשרות להתחבר לשירות והוא יהיה מוגבל לשוק האמריקאי בלבד, כרגע עדיין לא ברור אם גם בעלי מרצדס ברכבי העולם יוכלו ליהנות מהשירות החדש.
בדיקת הבטא בארצות הברית תימשך כשלושה חודשים והממצאים ישמשו כדי לחדד את מקצה השיפורים לפני שמרצדס תרחיב את השירות גם לשווקים אחרים.
 


עם זאת מרצדס לא תהיה החברה היחידה שתכניס את השירות לרכביה, לפי דיווחים גם ג'נרל מוטורס בוחנה את האפשרות להכניס את שירות הChat GPT משלה.

ChatGPT הוא צ'טבוט מבוסס בינה מלאכותית שפותח ע"י חברת Open Al והושק לראשונה בנובמבר 2022 וכבר מתחילת דרכו עורר תשומת לב רבה בעיקר בשל תגובותיו המפורטות והרהוטות בתחומי ידע רבים

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה