דיגיטל וטק

חברת פאגאיה הישראלית משיקה: האקתון בינה מלאכותית

חברת הפינטק פאגאיה, משיקה בימים אלו את האקתון ה-GenAI, שמטרתו לבחון כיצד להעצים את שילוב טכנולוגיות ה-Generative AI במערכות הבינה המלאכותית והכלים הפנימיים של החברה
מערכת ice | 
בינה מלאכותית (צילום vecteezy)
חברת הפינטק פאגאיה, משיקה בימים אלו את האקתון ה-GenAI, שמטרתו לבחון כיצד להעצים את שילוב טכנולוגיות ה-Generative AI במערכות הבינה המלאכותית והכלים הפנימיים של החברה. בין השאר ייבנו מוצרים (ברמת אב-טיפוס) במשרעת רחבה של תחומים מפיתוח, דרך ניתוח דאטה ועד לכלים למחלקה הפיננסית ומחלקת המכירות.
ברמה המעשית יותר, העובדים יקבלו הדרכות לגבי טכנולוגית ה-LMM והיכולות שלה, משליפת מידע ממערכות הזיכרון הארגוני באמצעות Embeddings, דרך התאמת מודלים לדאטה פנימי באמצעות fine tuning, ועד ייצור של מידע סינתטי באמצעות המודל.
 
כמו כן, ילמדו ויבחנו האתגרים של עבודה עם מודלי שפה, כגון בעיות ה-halucinations, חוסר העקביות בתשובות, ועד לאתגרים המשמעותיים בתחום אבטחת המידע שהטכנולוגיה מציבה. נוסף על כך, העובדים ידרשו לבחון מתי כדאי להשתמש במודלים של השחקניות הגדולות ומתי ניתן ורצוי להשתמש במודלים open source.

את ההאקתון פיתח מנהל פאגאיה בישראל, יריב חסר, שסיפר כי פאגאיה קיימת כבר 7 שנים וממש בימים אלו החברה מציינת שנה מאז ההנפקה בנאסד״ק והמעבר לחברה ציבורית. לדבריו, המייסדים של החברה והמשקיעים הראשונים שלה זיהו כבר בשלבים הראשונים את הפוטנציאל העצום הטמון בבינה המלאכותית ובטכנולוגיות לימוד מכונה, והנחה זו נמצאת בבסיס הקיום של החברה. 
יריב חסר בהשקת ההאקתון (פאגאיה)
לדברי חסר: "ההאקתון, בראייתו, הוא הזדמנות עבור כל אחד ואחת מהעובדים להפגין יצירתיות, חדשנות ועבודת צוות, ולייצר את המוצר או התהליך שיקח את פאגאיה צעד אחד נוסף קדימה במרוץ הטכנולוגי שאנחנו חווים סביבנו. ההאקתון יימשך כשבועיים במהלכם עובדי החברה ייקחו חלק בקבוצות עבודה שתעסוקנה בזויות שונות של התחום וייבחנו רעיונות חדשניים לשילוב הטכנולוגיה בפעילות החברה".
פאגאיה היא חברת פינקטק העוסקת בניתוח סיכוני אשראי באמצעות מערכות של בינה מלאכותית ו-machine learning. החברה מפעילה מרכז פיתוח טכנולוגי בתל אביב המעסיק מאות מתכנתים, חוקרים ואנליסטים וכן מרכז פיננסי בניו יורק הפועל לשלב את יכולות הניתוח המתקדמות של החברה בפעילות האשראי של עשרות בנקים ומלווים פיננסיים נוספים בהם: Klaran, SoFi, Ally ואחרים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה