דיגיטל וטק

רעידת אדמה בעולם ההשקעות: eToro תמכור מניות בשווי מוזל

פלטפורמת המסחר במניות הסכימה למכירת מניות משניות של 120 מיליון דולר, מה שהעניק לחברה שווי נמוך במעט מ-3.5 מיליארד הדולרים לפיהם הוערכה בסבב גיוס ראשוני מוקדם יותר השנה
מערכת ice | 
בורסה (צילום vecteezy)
פלטפורמת המסחר במניות eToro הסכימה למכירת מניות משניות של 120 מיליון דולר, מה שהעניק לחברה שווי נמוך במעט מ-3.5 מיליארד הדולרים לפיהם הוערכה בסבב גיוס ראשוני מוקדם יותר השנה. הברוקראז' הדיגיטלי הישראלי נתן לעובדים ולמשקיעים הזדמנות למכור מניות לכמה מהמשקיעים הקיימים של eToro, על פי מזכר לעובדים שהגיעו לידי CNBC.
הסבב הוא מכירת מניות משנית, כלומר החברה לא הנפיקה מניות חדשות ולא תנקוט כל הכנסה מהעסקה. עם זאת, זהו אינדיקטור למחיר שמשקיעים מוכנים לשלם כרגע כדי להחזיק במניות של החברה.
 
זה מגיע לאחר ש-eToro בשנה שעברה ביטלה את תוכניותיה לצאת להנפקה במיזוג עם חברת Fintech V. העסקה הייתה מעריכה את החברה ב-10 מיליארד דולר, אך ירידה במחירי ההון והקריפטו הכניסה פיתרון, כאשר משקיעים העריכו מחדש את החשיפה שלהם לטכנולוגיה וברוקרים קמעונאיים סבלו מירידה בפעילות המסחר.
"כעסק שממשיך להפגין צמיחה בת קיימא ורווחית אנו נחשבים להזדמנות השקעה אטרקטיבית על ידי משקיעים רבים", אמר יוני אסיה, מנכ"ל ומייסד שותף של eToro, בתזכיר יום שני לעובדים.
"עסקה משנית זו תעניק לבעלי המניות הקיימים ב-eToro ולעובדים ותיקים שיש להם אופציות מובנות הזדמנות למכור חלק ממניותיהם לרוכשים אלו".
"זה לא עיקרי, כלומר eToro לא מגייסת כסף - אלא זה רגע עבור כמה בעלי מניות ועובדים ותיקים לקחת קצת נזילות. כמו תמיד, אנא שמרו על סודיות ואל תשתפו אף פרט של העסקה הפוטנציאלית הזו עם אף אחד. עובדים עם אפשרויות זכאיות יקבלו מייל עם פרטים נוספים".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה