דיגיטל וטק

LG מציגה מערכת מולטימדיה ניידת מהפכנית

ה-LG standby ME GO הוא מסך בגודל 27 אינץ' נייד שמגיע במזוודה עמידה ניידת. למערכת ארבעה רמקולים והיא מגיעה עם מערכת ההפעלה WebOS החדשנית של החברה
מערכת ice | 
מסך של LG (צילום LG)
LG Electronics  משיקה מסך חדש, ה-LG StanbyME Go. הדגם החדשני מציע תצוגת מגע בגודל 27 אינץ' ומערכת רמקולים בעלת ארבעה ערוצים בעוצמה של 20 ואט, המשולבת בחוכמה בתיק נשיאה מסוגנן וחזק. המסך החדש של LG מאפשר למשתמשים ליהנות מחוויות בידור בלתי נשכחות בכל מקום אליו הם הולכים.
לצד הניידות שלו, מציע המסך יכולת התאמה רב-תכליתית התומכת במגוון שימושים והעדפות אישיות. משתמשים יכולים להטות את המסך כדי להשיג את זווית הצפייה הטובה ביותר, לסובב אותו ב-90 מעלות ממצב אופקי למצב אנכי, ובחזרה, לכוונן את גובהו בעד 18 סנטימטרים, או להשתמש בו בתצורת טאבלט. 
 
בנוסף לתצוגה הגדולה והרמקולים החזקים של מסך ה- Lifestyle החדש, המארז מאפשר אחסון בטוח של השלט הרחוק והכבל החשמלי של המוצר.
פלטפורמת הטלוויזיה החכמה webOS של LG מאפשרת למשתמשי StanbyME Go להתחבר ללא מאמץ למכשירי iOS או אנדרואיד. זיהוי קולי מאפשר להריץ אפליקציות, להתאים את הצליל ולחפש תוכן ללא שימוש בידיים לחלוטין - תכונה מועילה במיוחד למי שאוהבים לבשל, לנקות או לבצע משימות ופעילויות אחרות בזמן הצפייה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה