דיגיטל וטק

עוקץ ענק על חשבון בנק הפועלים: "חשבונך הושעה"

חיים אתגר, מגיש קשת 12, עדכן את עוקביו שכתב: "זהירות עוקץ", והציג את ההודעה שהתקבלה למכשיר הסלולרי: "חשבונך הושעה, אנא עדכן את המידע שלך", עם קישור לאתר המתחזה לבנק הפועלים
מערכת ice | 
הונאה בבנק הפועלים (צילום Magma Images, pexels)
מקרי העוקץ וניסיונות ההונאה ממשיכים לצוץ מסביבנו, והפעם מדובר בהונאה שמופנית כלפי לקוחות הבנק הגדול בישראל, בנק הפועלים כאשר מי שקיבלו הודעה בהולה הם לקוחות הבנק. משתמשי השירותים הדיגיטליים של הבנק, נוכחו לגלות שחשבונם נחסם לכאורה
מי שעידכן את העוקבים שלו בעוקץ הוא חיים אתגר, מגיש קשת 12, שכתב: "זהירות עוקץ", והציג את ההודעה שהתקבלה למכשיר הסלולרי: "חשבונך הושעה, אנא עדכן את המידע שלך", עם קישור לאתר המתחזה לבנק הפועלים.
לא מזמן לקוחות קיבלו את ההודעה המזויפת: "עליכם ליצור קשר עם הבנקאי", כדאי שתשימו לב טוב לכל האותיות בהודעה הזו, כך כנראה תזהו שמדובר בעוקץ אחר שמנסה לדלות מכם את הפרטיים האישיים לרבות פרטי חשבון הבנק ופרטי הזיהוי שלכם.
 
מבנק הפועלים נמסר בתגובה בזמנו: "ככלל, נציגי הבנק לא יבקשו באופן יזום סיסמאות אישיות, במידה ולקוח נדרש לעשות כן על ידי גורם כלשהוא, יש לסרב ולדווח על כך מיידית למוקד שירות הלקוחות של פועלים באינטרנט בטלפון *2409. יש להיכנס לחשבונות ואתרים רק באמצעות האתר הרשמי דרך הדפדפן ולא באמצעות קישורים שנשלחים בהודעות".
ניסיונות העוקץ הפכו להיות עניין שבשגרה בתקופה האחרונה, כשהנוכלים מפעילים מניפולציות שונות כדי להשיג פרטי חשבון ולמשוך כספים מאזרחים תמימים. ז'אנר הבנקים בסיפור הזה לא התחיל עם המקרה הזה, וכבר ראינו מקרי עוקץ על גבי לקוחות בנקים אחרים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה