דיגיטל וטק

חברת OpenAI מתפוצצת: תשלים הכנסות של למעלה ממיליארד דולר

התאגיד שעומד מאחורי ChatGPT שמשגע את הרשת, צפוי להכניס יותר ממיליארד דולר בשנה הקרובה. הסיבה: מכירת יכולות המחשוב שעומדות מאחורי התוכנה 
מערכת ice | 
סם אלטמן (צילום ויקיפדיה Steve Jennings)
חברת OpenAI שאחראית לתוכנת הבינה המלאכותית ChatGPT עומדת להשלים הכנסות של יותר ממיליארד דולר ב-12 החודשים הקרובים. אתר החדשות העסקי-טכנולוגי The Information דיווח אמש כי ענקית הטכנולוגיה צפויה למכור את תוכנת ChatGPT וכן את יכולות המחשוב המניעות אותה.
על פי תחזיות קודמות, החברה עמדה להכניס כ-200 מיליון דולר. אם לאורך כל השנה שעברה החברה הפיקה 28 מיליון דולר, עתה החברה מפיקה יותר מ-80 מיליארד דולר הכנסות מדי חודש. פרט ל-ChatGPT, חברת OpenAI מוכרת באופן ישיר גישות API לדגמי הבינה המלאכותית שפיתחה עבור מתכנתים ויוזמות שונות. החברה מקיימת שותפות עם מייקרוסופט, שהשקיעה בה יותר מ-10 מיליארד דולר בינואר האחרון.
 
ChatGPT, המוצר המוביל של חברת OpenAI, עלה לכותרות בשנה האחרונה ביתר שאת בזכות יכולותיו המשוכללות וחסרות התקדים. הצ'אט החינמי יכול לסכם יצירות ומאמרים, לכתוב חיבורים ושירים, לתכנן מודלים מורכבים ואף להציע פתרונות עסקיים על פי דרישה. משקיעים רבים ברחבי העולם גילו עניין באמצעותו בעולם הבינה המלאכותית והפכו אותו לתחום צמיחה עיקרי עבור חברות טכנולוגיה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה