דיגיטל וטק

בשורה לסטארטאפים בישראל: כך תוכלו לזכות בהשקעת חצי מיליון דולר

חברת קונפלואנט הודיעה על תחרות גלובלית לסטארטאפים בתחום טכנולוגיות הזרמת נתונים, במסגרתה יוענקו פרסים שמנים במיוחד, כשהשיא - פרס ראשון על סך של כחצי מיליון דולר
מערכת ice | 
סטארט אפ (צילום Pixabay)
חברת קונפלואנט - Confluent (NASDAQ:CFLT), חלוצה בתחום הזרמת הנתונים (Data Streaming), הכריזה היום (רביעי) על Data Streaming Startup Challenge - תחרות גלובלית בתחום טכנולוגיות הזרמת נתונים, במסגרתה יוענקו פרסים לחברות סטארט אפ בתחילת דרכן, המפתחות יישומים חדשניים יחד עם קונפלואנט.
במסגרת התחרות, יתמודדו חברות סטארט-אפ על פרס של 500,000 דולר שיוענק כהשקעה מטעם קונפלואנט, חשיפה שיווקית, וגישה למשקיעי הון סיכון ומייסדי קונפלואנט, שישמשו כמנטורים של החברות.
 
חברות סטארט אפ נמצאות זה מכבר בחזית הטרנספורמציה הדיגיטלית ומחוללות מהפכה של ממש. חברות סטארט אפ בתחומי המדיה שינו את האופן שבו אנו צופים בתוכניות האהובות עלינו, חברות בתחום התחבורה השיתופית שינו את האופן שבו אנחנו נוסעים ממקום למקום, וקמעונאים מקוונים חוללו שינוי בדרך שבה אנחנו קונים.
טכנולוגיות הזרמת נתונים ממלאות תפקיד מרכזי בכל תרחישי השימוש הללו, דרך הזרמת נתונים בזמן אמת לרוחב כל הארגון המניעים ומשפרים את הדור הבא של חוויות הלקוחות והתפעול העסקי. תחרות Data Streaming Startup Challenge תחשוף את היישומים החדשניים שמפתחות חברות סטארט אפ צעירות אלה.
על השופטים בתחרות Data Streaming Startup Challenge נמנים: מאט מילר, שותף בקרן ההון סיכון סקויה קפיטל; אריק וישריה, שותף בקרן ההון סיכון בנצ'מרק; קרלוס גונזלס-קדנאס שותף בקרן ההון סיכון אינדקס ונצ'רס; ג'יי קרפס, מייסד-שותף ומנכ"ל פלואנט ושון קלאוז, מנהל מוצר ראשי בקונפלואנט. 
"אנחנו בסקויה, ניגשים להשקעה מתוך כוונה להפוך לשותף בעל הערך הרב ביותר של מייסדי החברה, ולקדם את החלום שלהם מתוך פרספקטיבה של עשרות שנים", אמר מאט מילר, שותף בסקויה קפיטל. "אני תמיד פוקח עין על מה שאנחנו מכנים מנטליות חריגה - מייסדים שיש להם יכולת ליצור משהו שונה, לפתור בעיות ולצמוח דרך אתגרים. תחרות ה- Data Streaming Startup Challenge  תפגיש חברות סטארט-אפ שיש להן את הדחף לאתגר את הסטטוס קוו, ולחולל הזדמנויות חדשות עם הזרמת נתונים", הוסיף מילר.
"הזרמת נתונים מקלה על חברות סטארט אפ להפוך כאוס בנתונים למוצרי נתונים, ומאפשרת עיבוד וניתוח מידע בזמן אמת לטובת קבלת תובנות מיידיות", אמר טים גרצ'בסקי, מנהל תחום חברות סטארט אפ בקונפלואנט.
עוד הוסיף כי "תחרות Data Streaming Startup Challenge מתגמלת חברות סטארט אפ שאינן רק משתמשות ב-Confluent Cloud, אלא גם בודקות את מגבלות היכולת לנצל נתונים בזמן אמת. אני שמח לפגוש עוד חברות סטארט אפ בתעשיית הזרמת הנתונים, ולשמוע את חזון הקהילה פורצת הדרך הזו כיצד ייראו בעתיד תחומים שלמים".
חברת אחת תזכה בפרס גדול: עד 500,000 דולר בהשקעה, חשיפה גלובלית דרך ערוצי השיווק של קונפלואנט. שתי חברות ייבחרו לסגניות הזוכה ויקבלו עד 250,000 דולר בהשקעה. עשר החברות המועמדות לחצי הגמר: יזכו לשימוש ב-Confluent Cloud בשווי של 5,000 דולר, שני כרטיסים לוועידת  Kafka Summit בלונדון וחשיפה גלובלית דרך ערוצי השיווק של קונפלואנט.
הקריטריונים המשוקללים שיובאו בחשבון בתחרות: פוטנציאל עסקי לטווח ארוך, כושר המצאה וחדשנות, אינטגרציה עם Confluent Cloud ויכולת הביצוע של ההנהלה. דרישות נוספות כוללות מצגת הממחישה את ליבת הערך המוסף של הפיתוח, כיצד חברת הסטארט-אפ משתמשת ב-Confluent Cloud, וכן פרטים על מצבה של החברה כיום.
מצגת זו תכלול גם סרטון הדגמה של 5 דקות המציג את האפליקציה של חברת הסטארט-אפ, וכיצד הם משתמשים ב-Confluent. ולבסוף, כל חברות הסטארט-אפ שייגשו לתחרות יהיו חייבות להיות ישות עסקית בשלב מוקדם, שגילה פחות מ-5 שנים, וגייסה עד כה פחות מ-10 מיליון דולר.
לוח זמנים: 12 בספטמבר 2023 – פתיחת ההרשמה לתחרות. 31 בדצמבר 2023 – סגירת ההרשמה לתחרות. 22 בינואר 2024 – הכרזת 10 החברות המובילות. 15 בפברואר 2024 – הכרזת 3 החברות שעלו לגמר. 19 במרץ 2024 - מצגות של החברות שעלו לגמר ב- Kafka Summit 2024 בלונדון, במסגרת ההתמודדות על הפרס הגדול.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה