דיגיטל וטק

ג'ייפרוג במהלך גדול: משיקה כלי ראשון מסוגו לניהולים מודלי AI ו-ML

חברת ג'ייפרוג הודיעה אתמול בכנס המפתחים השנתי שלה שהתקיים בפלורידה ובו השתתפו מאות מפתחים, על השקת יכולת חדשה בפלטפורמה שלה באמצעותה ארגונים, חברות וממשלות יוכלו לנהל ולאחסן בצורה אופטימלית מודלים של בינה מלאכותית ולמידת מכונה בתוך הפלטפורמה הקיימת של החברה
מערכת ice | 
שלומי בן חיים (צילום JFrog)

חברת ג'ייפרוג הודיעה אתמול בכנס המפתחים השנתי שלה שנערך בפלורידה, בו השתתפו מאות מפתחים על השקת יכולת חדשה בפלטפורמה שלה באמצעותה יוכלו ארגונים, חברות וממשלות לנהל ולאחסן בצורה אופטימלית מודלים של בינה מלאכותית ולמידת מכונה בתוך הפלטפורמה הקיימת של החברה. עד לפני שנתיים פיתוח מודלים של בינה מלאכותית ולמידת מכונה היוו חלק קטן יחסית בחברות וארגונים.

דו"ח של IDC Research מצביע על כך ששוק ה-AI העולמי כולל תוכנה, חומרה ושירותים צפוי לצמוח ב-19.6%, למעלה מ-500 מיליארד דולר עד סוף שנת 2023. כעת לראשונה בעולם, מציגה ג'ייפרוג יכולת AI ו -ML המוטמעות בתוך הפלטפורמה שלה לניהול, אבטחה  והפצת תוכנה, ה-Artifactory. יכולת זו תאפשר ניהול ואבטחת מודלים של AI ו- ML.

שלומי בן חיים מייסד משותף ומנכ"ל JFrog מסר: "המפתחים נשענים על מוצר הדגל שלנו שהפך לתקן בתעשייה לניהול תוצרי התוכנה והקבצים הבינאריים- כבר יותר מעשור, כל רכיבי התוכנה האחרים כבר מנוהלים בתוך התוכנה, כך שזה רק טבעי שארגונים ישלבו בתהליך גם את פיתוח שמירת ואבטחת המודלים של AI/ML והם יהיו חלק אינטגרלי מתהליך פיתוח התוכנה של החברה ותתקבל תצוגה אחידה של כל פרויקטי התוכנה של הארגון".

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה