דיגיטל וטק

מובילאיי בשיתוף פעולה חדש: בשורה בשוק הרכבים האוטונומיים

קבוצת FAW, אחת מקבוצות האוטו-מוטיב הסיניות הגדולות ביותר, וחברת מובילאיי, מובילה עולמית בפתרונות נהיגה אוטונומית, הכריזו על שיתוף פעולה אסטרטגי 
מערכת ice |  5
אמנון שעשוע מנכ"ל מובילאיי (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל, יוטיוב/ מובילאיי)
קבוצת FAW, אחת מקבוצות האוטו-מוטיב הסיניות הגדולות ביותר, וחברת מובילאיי, מובילה עולמית בפתרונות נהיגה אוטונומית, הכריזו על שיתוף פעולה אסטרטגי הממנף את היתרונות של כל אחת מהן בתחום מוצרי חומרה, תוכנה וטכנולוגיה. הצדדים יעבדו יחד על מנת ליצור מוצרים חדשים המבוססים על פלטפורמות Mobileye SuperVision™ ו- Mobileye Chauffer™, שיעצימו ללקוחות את חווית הנהיגה הבטוחה והמהנה.  
מר ליאנג גויו, סגן נשיא, חבר בוועדה המתמדת של קבוצת FAW, ומר נמרוד נחושתן, סגן נשיא בכיר לפיתוח עסקי ואסטרטגיה במובילאיי, השלימו את החתימה על הסכם זה ב-13 בספטמבר בטקס בצ'אנגצ'ון. שתי החברות יתחילו לעבוד יחד על רכבי FAW Hongqi, וישלבו את מערכת העזר האוטומטית המתקדמת Mobileye SuperVision בדגמי המפתח של המותג.
בנוסף לכך, צפוי השת"פ לכלול גם כן שילוב טכנולוגיית Mobileye Chauffer - טכנולוגיה שמעניקה נסיעה "Eyes-off, Hands-off" באזורים מוגדרים – במודל E701. פרויקט SuperVision™צפוי להיפרס עד סוף 2024, כאשר פרויקט ה-Chauffer™  צפוי להיות מושק בסוף 2025.
בתוך כך מותגים נוספים תחת קבוצת FAW הסינית עתידות להצטרף בצורה הדרגתית ולהטמיע את  פתרונות הפלטפורמות השונות של חברת מובילאיי. שני הצדדים ימשיכו לנהל דיונים מקיפים אודות תוכניות עתידיות להעמקת שיתוף הפעולה. 
כחלוצה של תעשיית הרכב בסין, קבוצת FAW תמיד הייתה מחויבת לבנות חברת שירותי ניידות ברמה עולמית שהצרכנים אוהבים, שהיא גם ירוקה וחכמה. לאורך 70 שנות הפיתוח שלה, קבוצת FAW מרעננת ללא הרף את חווית המשתמש באמצעות חדשנות טכנולוגית ושדרוגי שירות.
טכנולוגיית Mobileye SuperVision תהווה חלק אינטגרלי ממערכות העזר לנהג המתקדמות של FAW, ותפעל להבטיח חווית נהיגה ברמה גבוהה מאוד בקטגוריה שלה. עם שילוב טכנולוגיית Chauffer, תתאפשר נסיעה "Eyes-off, Hands-off" באזורים מוגדרים, עם אפשרות לנסיעה "Eyes-on" בתנאי כביש אחרים תוך שימוש במצלמות Mobileye SuperVision בשילוב עם מערכת לידאר קדמית ומערכת Imaging Radar של מובילאיי. שתי המערכות פועלות על גבי Mobileye EyeQ™6 SoC, מדיניות הנהיגה המתקדמת של מובילאיי – RSS™, מערכת מצלמות מקיפה של 360 מעלות, ומיפוי מדויק. 
"הבחירה של קבוצת FAW במובילאיי למיזם זה מדגישה את חשיבות שיתוף הפעולה הזה", אמר פרופ' אמנון שעשוע, נשיא ומנכ"ל מובילאיי. עוד הוסיף: "הגודל והמומחיות ש- FAW בנתה במשך שבעת העשורים האחרונים בשילוב עם הטכנולוגיה שלנו שנמצאת ברמה העולמית, יביאו את שיתוף הפעולה הזה לעצב את העתיד של הנהיגה האוטונומית באזור סין ומחוצה לו. מתוך ניסיוננו העשיר באספקת הטכנולוגיה שלנו למעל מ150 מיליון רכבים ברחבי העולם, אנו רואים עתיד שבו נהיגה אוטונומית משפרת את הבטיחות, הנוחות והנגישות בתחבורה למיליונים".
תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    ל
    אשר 09/2023/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בסוף כולם מתישרים עם הטכנולוגיה של טסלה
    סגור
  • 3.
    אמנון שעשוע- לראשות הממשלה! (ל"ת)
    שרה הביביסטית 09/2023/17
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 2.
    ומה ימנע מהסינים לגנוב את הטכנולוגיה? (ל"ת)
    בן 09/2023/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    אחרי שהאמריקנים נפטרו מהתרמית שלו, דחפו את המערכת לסין (ל"ת)
    שחסומה לטכנולוגיה 09/2023/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • לא מפותח שכמוך- כל יצרני הרכב מתקינים מובילאי , לך תחפש (ל"ת)
    חומי 09/2023/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור