דיגיטל וטק

אילון מאסק צריך לדאוג? מנכ"לית טוויטר בווידוי מפתיע

מנכ"לית טוויטר לינדה יאקרינו, חשפה בראיון כי מהרגע שמיליארדר אילון מאסק, רכש את הרשת החברתית והחל לנהל אותה, הרשת החברתית נמצאת במגמת ירידה שבמסגרתה היא מאבדת מדי יום משתמשים פעילים
מערכת ice | 
אילון מאסק (צילום unsplash, shutterstock)
מנכ"לית X (טוויטר לשעבר), לינדה יאקרינו, אשר נבחרה בידי אילון מאסק, חשפה לאחרונה במסגרת ראיון ברשת CNBN על מצבה העגום של הרשת החברתית הוותיקה החל ברגע שהמיליארד אילון מאסק רכש אותה לפני כשנה.
על פי דבריה, הרשת החברתית X, (שנודעה בעבר בשם טוויטר), מאבדת משתמשים פעילים מדי יום בהנהגתו של אילון מאסק. כמו כן, מנכ"לית X, לינדה יאקרינו, שיתפה כי לחברה יש כיום 225 מיליון משתמשים פעילים ומהרגע שמאסק רכש את החברה היא חוותה ירידה של 11.6% בכמות המשתמשים.
 
 

הנתונים הללו נתפסים כאמינים בין היתר כי הם נשענים על סדרת ציוצים שמאסק עצמו פרסם בנובמבר שנה שעברה, (זמן קצר לאחר שרכש את החברה) בהם כתב שלטוויטר יש 254.5 מיליון משתמשים פעילים מדי יום בשבוע.
 
לאחר הריאיון עם מנכ"לית החברה, X עדכנה את מספר המשמשים היומיים שלה ל-245 מיליון משתמשים. עם זאת, אפילו המספר המתוקן מציג את העובדה ש-X איבדה מיליונים מהמשתמשים הפעילים היומיים שהיו לה מלפני הרכישה של מאסק.
 
טוויטר שיתפה לראשונה את המדד שמציג את כמות המשתמשים הפעילים בפלטפורמה זמן רב לפני שמאסק בכלל תכנן לקנות את החברה והסיבה לכך היא שמספרי המשתמשים הפעילים היומיים שהחברה הפיקה בעצמה היה מאגר נתונים יותר נוח אמין וזמין לצורך שימוש בדוחות הרבעוניים שלה.
 
 
 
כאשר מנכ"לית החברה נשאלה על מדדי המשתמשים במהלך הריאיון, היא ניסתה לכאורה להתחמק מהשאלה ואמרה, של-X יש בין 200 ל-250 משתמשים פעילים מדי יום. יחד עם זאת, יאקרינו שיתפה של-X יש כעת שיא של 550 מיליון משתמשים פעילים חודשיים.
זה יהיה עלייה מהמדד של 541 מיליון "משתמשים חודשיים" ששיתף מאסק בפוסט ביולי.
עם זאת, לא ברור עד כמה מהצמיחה החודשית של המשתמשים הפעילים התרחשה תחת מאסק בהשוואה להתנהגות החברה לפני ההשתלטות שלו.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה