דיגיטל וטק

האקרים ישראלים הודיעו: פרצנו לחשבונות של מחבלי ובכירי חמאס

קבוצה של לוחמי סייבר ישראלים הודיעה כי פגעה באתר חדשות מרכזי המזוהה עם חמאס Gaza Now והודיעה כי הפילה אותו. בנוסף סיפר אחד ממנהלי הקבוצה שפרצו לחשבונות וואטסאפ וטלפונים של עיתונאים, מחבלים ובכירים מהחמאס ופרסמה מאגרי מידע של 40 מיליון איראנים
מערכת ice |  2
מתקפת סייבר (צילום shutterstock)
קבוצה של לוחמי סייבר ישראלים הודיעה כי פגעה באתר חדשות מרכזי המזוהה עם חמאס Gaza Now והודיעה כי הפילה אותו. בנוסף סיפר אחד ממנהלי הקבוצה שפרצו לחשבונות וואטסאפ וטלפונים של עיתונאים, מחבלים ובכירים מהחמאס ופרסמה מאגרי מידע של 40 מיליון איראנים.
WeRedEvils היא קבוצה של לוחמי סייבר ישראלים שהוקמה אחרי תחילת המלחמה, ופועלת בזירת הסייבר נגד חמאס ושלוחותיה, ואתמול פרסמה כי הפילה אתר חדשות מרכזי שמזוהה עם חמאס, Gaza Now. בראיון אחד ממנהלי הקבוצה סיפר על פעילותה: "פרצנו לטלפונים וחשבונות וואסטאפ של עיתונאים, מחבלים ובכירים מהחמאס, ופרסמנו מאגרי מידע של 40 מיליון איראנים.
 
בעקבות הלחימה בעזה דווחו בימים האחרונים על עשרות מקרים של תקיפות סייבר מצד גורמים איראנים כאלה המזוהים עם חמאס על אתרים ומוסדות ישראלים. אחד מאותם מוסדות היה עיריית שדרות שדיווחה על פריצה לדף הפייסבוק של העירייה ומתקפת סייבר עליו. היא הודיעה באמצעות התקשורת לקהל הישראלי, להמשיך ולהרבות בתגובות בעברית בדף העירייה, מכיוון שהיא חווה מתקפת סייבר ערבית.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    אני מקווה!!!!
    אנצי! 10/2023/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אני מקווה לפחות שהאקרים לפחות השתלטו על חשבונות הבנק של הטרוריסטים ותרמו את הכסף למטרות טובות!!!!
    סגור
  • 1.
    טוב אל תפרסמו פרטים שלא יירו בהם
    חולמת חלום מוזר 10/2023/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    זה בכלל לא חמאס אלה אנשי מחשבים על גבול רוסיה אוקראינה אֱלֹהִ?ים אַל־?ֳמִי־לָ?ךְ אַל־?ֶחֱרַ?? וְאַל־?ִ?ְקֹ?ט אֵֽל: את מי רצח את תומר אייגס? מי רצח את בן זגייר? ועדת חקירה מיד! זה פיקוח נפש
    סגור