דיגיטל וטק

בעקבות דרישה של פיקוד העורף: אפליקציות הניווט יוצאות בשינוי מפתיע

בעקבות המצב הביטחוני פיקוד העורף, צא בדרישה לווייז, גוגל מפות ואפל מפות וכעת הן יפסיקו להציג למשתמשים פקקים, נהגים אחרים ומידע נוסף
מערכת ice | 
ווייז (צילום פלאש 90, shutterstock)
בעקבות מלחמת חרבות ברזל, אפליקציות הניווט ווייז, גוגל מפות ואפל מפות הפסיקו היום (שני) להציג למשתמשים עומסי תנועה, נהגים אחרים, דיווחי תנועה והתראות נוספות. נראה כי ההחלטה התקבלה בעקבות הנחייה של פיקוד העורף.
כפי שפורסם ב-ynet מסתמן כי ההחלטה שהתקבלה, נובעת ככול הנראה מן החשש שהנתונים המוצגים באפליקציות הניווט השונות עלולות לסכן את אנשי כוחות הביטחון ואת האזרחים.
 
בהתראה שקפצה למשתמשי וויז כאשר ם פתחו את האפליקציה לראשנה היום נכתב כי :"עקב המצב הביטחוני לא יוצגו נהגים אחרים, פקקים, דיווחי תנועה והתראות נוספות". במתחרות, בגוגל מפות ובאפל מפות לא הופיעה כל התראה דומה.
מווייז ומגוגל מפות נמסר: "כפי שעשינו באזורי מלחמה אחרים בעבר ובתגובה להתפתחויות האחרונות, השעינו זמנית את היכולת לצפות בגודש תנועת הרכבים בזמן אמת ואת מידת העומס באזורים שונים מתוך דאגה לביטחון תושבי האזור. כל מי שינווט ליעד מסוים עדיין יקבל הוראות הגעה וזמן הגעה משוערים שלוקחים בחשבון את תנאי התנועה באזור". כמו כן, מטעם אפל ומפיקוד העורף טרם נמסרה תגובה למהלך.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה