דיגיטל וטק

ענקית הביטוח הקנדית אימצה את פלטפורמת הענן הישראלית

קבוצת QBE בחרה במערכת לניהול עולמות הביטוח של Novidea כדי לתמוך באסטרטגיית הצמיחה שלה בקנדה. החברה הישראלית אחראית למהפכה הדיגיטלית בשוק הביטוח. היא פיתחה פלטפורמה מונחת נתונים במחשוב ענן שתאפשר ל-QBE קנדה להרחיב באופן משמעותי את עסקיה ברחבי המדינה
מערכת ice | 
חברות יוניקורן בישראל-אילוסטרציה (צילום shutterstock)
חברת Novidea מודיעה היום (חמישי) על שיתוף פעולה עם QBE קנדה מקבוצת QBE, אחת מחברות הביטוח ומבטחות המשנה הגדולות בעולם שפועלת ב-28 מדינות שונות. Novidea תטמיע את הפלטפורמה הטכנולוגית מבוססת הענן וניתוח נתונים (data-driven) במחלקות הארגון השונות.
קנדה מהווה שוק צמיחה חשוב עבור QBE. הטמעת Novidea תאפשר למבטח להרחיב ולהאיץ את הפעילות העסקית, לנהל את מסע הלקוח מקצה לקצה, ולנהל את מחזור החיים של הפוליסות בזרימת מידע חלקה ואוטומטית. הטכנולוגיה של Novidea תאפשר ל-QBE להגדיל את הערך שהיא מספקת ללקוחותיה ולתת שירות איכותי יותר. 
 
היכולות החזקות של Novidea באוטומציה ואינטגרציה יסייעו בשיפור וייעול תהליכי עבודה, יפחיתו את העבודה הידנית ויאפשרו אופטימיזציה של תהליכי העבודה ב- QBE. כל זאת לצד הפקת תובנות עסקיות מנתוני אמת ויעילות תפעולית מקסימלית. עסקה זו מצטרפת לשורה של שיתופי פעולה אסטרטגיים שביצעה Novidea בשנים האחרונות. 
 
חברת האינשורטק הישראלית, פיתחה פלטפורמה מונחת נתונים מבוססת ענן לניהול סוכנויות ביטוח, ברוקרים, חברות ביטוח ו- MGA המאפשרת לגופי ביטוח להגביר את היעילות התפעולית ולשפר באופן משמעותי את המדדים העסקיים לכל אורך שרשרת ההפצה. ל-Novidea  למעלה מ-100 לקוחות על פני 22 מדינות ברחבי העולם.

"הבעת אמון משמעותית". רועי אגאבאבא, מנכ"ל Novidea (צילום: נתנאל טוביאס)
בן הנטר, מנהל QBE קנדה: "בחרנו ב-Novidea בגלל המומחיות והיכולת שלה לספק פתרונות גלובליים בתחום הביטוח. הטכנולוגיה מבוססת ענן מגובה בנתונים של Novidea, תאפשר לנו למקסם את התהליכים העסקיים שלנו, לשפר משמעותית את שירות וחווית הלקוח ולתמוך במגמת הצמיחה שלנו". 
רועי אגאבאבא, מנכ"ל Novidea חיזק את דבריו: "אנו שמחים על בחירתה של חברת הביטוח הבינלאומית QBE ב- Novidea, מדובר בהבעת אמון נוספת ומשמעותית של שחקן מרכזי בשוק הביטוח העולמי. הפלטפורמה שלנו תאפשר ל-QBE לשפר את השירות שהיא מעניקה ללקוחותיה, להגדיל את היעילות התפעולית ולתמוך בצרכי הפיתוח העסקי והצמיחה של הארגון".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה