דיגיטל וטק

אפל משיקה: אלו המחשבים והמעבדים החדשים שישברו את השוק

אפל קיימה אירוע השקה במסגרתו הכריזה על סדרת המעבדים החדשה שלה ה-M3 ועל סדרת מחשבים ניידים ונייחים חדשים שיצאו בקרוב לחנויות, אשר צפויים להביא עימם שיפור משמעותי בביצועים וביכולות
מערכת ice | 
אפל (צילום pixabay, vecteezy)
אפל הכריזה היום (שלישי) על סדרת המעבדים החדשה של ה-M3 אשר תשולב במחשביה הניידים, הניחים וגם בחלק מדגמי האייפדים שלה. משפחת המעבדים החדשה כוללת שלושה מעבדים: M3 ,M3 Pro ו-M3 Max.
שלושת דגמי המעבדים נבדלים אחד מן השני בכמות הליבות והזיכרון, כשבדגם בסיס יש 8 ליבות חישוב ו-10 ליבות לגרפיקה בדגם הבסיסי, ובדגם ה-MAX יש 16 ליבות ו-40 מעבדים גרפיים.
 
בהשקה, הציגה אפל את הנתונים בנוגע לאיכות המעבדים וטענה כי הם מביאים עמם שיפורים משמעותיים בביצועים. לפי נתוני החברה, השיפור עומד על 15% לפחות לעומת סדרת ה-M2, עם יכולת לניהול דינמי של הזיכרון וצריכת אנרגיה נמוכה ביותר בשיעור של עד 25% ביחס למעבדים המתקדמים ביותר של אינטל, אשר ביצועיהם נמוכים מאלו של מעבדי ה-M3.

מעבדי ה-M3. קרדיט: אפל.
במסגרת ההשקה נמסר כי מעבדי ה-M3 יגיעו למחשבי ה-MacBook Pro בגדלי 14 ו-16 אינץ׳, כאשר מחשבים המצוידים במעבדי Pro ו-Max יהיו זמינים לרכישה, לראשונה מזה שנים, גם בגוון שחור.
המחירים בארה״ב נעים בין 1,999 ל-3,499 דולרים. דגם הבסיס, MacBook Pro בגודל 14 אינץ׳ עם מעבד M3, הוא כעת דגם הכניסה של אפל, שכן החברה החליטה להפסיק את ייצורו של דגם 13 האינץ׳ הוותיק. מחירו של דגם הבסיס החדש הוא 1,599 דולרים.


מק בוק פרו, קרדיט: אפל.
גם מחשב ה-iMac השולחני מתעדכן. למרות שדגם הקודם זכה לביקורות מעורבות אפל טוענת כי הדגם הנוכחי מביא עימו שיפור עצום בביצועים. תחילה, מסך המחשב נותר בגודל 24 אינץ', אך רזולוציית מסך תהיה 4.5K. כמו כן המחשב מציע גם חיבור Wi-Fi 6E ומצלמה לשיחות וידאו ברזולוציית 1080P. נכון לשעה זו, מחירו בארה״ב מתחיל ב-1,299 דולרים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה