דיגיטל וטק

חברת סייבר ישראלית תשנה את העולם? היום בתל אביב, מחר בכל אסיה

סייברסיקסגיל מודיעה על שותפות אסטרטגית עם Sun Corporation. המטרה: להביא את מאגר הפתרונות שלה לכל היבשת. הסטארט-אפ שנוסד במגדלי עזריאלי ב-2014, אוסף וחושף בעקביות את האינדיקציות המוקדמות ביותר לסיכון מצד גורמים זדוניים ברשת הגלויה, העמוקה או האפלה
מערכת ice | 
אבטחת מידע וסייבר (צילום pexels, freepik, pixabay)
חברת סייברסיקסגיל (Cybersixgill) הישראלית מודיעה על שותפות אסטרטגית חדשה עם חברת Sun Corporation כדי לספק מודיעין עדכני ומנותח לאיומי סייבר בקרב עסקים ומיזמים אסייתיים. סייברסיקסגיל היא ספקית מודיעין איומי סייבר בין-לאומית שנוסדה בישראל.
הבוקר (ראשון) החברה מודיעה על שותפות אסטרטגית עם Sun Corporation על מנת להביא את מאגר הפתרונות לאיומי הסייבר שלה לעסקים בכל אסיה. דרך שותפות זו, החברות יאפשרו ללקוחותיהן להשתמש בפלטפורמת מודיעין איומי הסייבר מובילת השוק של סייברסיקסגיל (CTI).
 
בנוסף, החברה תוכל לקדם פעולות פרואקטיביות לניהול ותיעדוף האיומים הקיימים על ארגונם תוך חיזוק יכולותיהן ומעמדן בתחום הסייבר. סייברסיקסגיל היא ספקית גלובלית של מודיעין על איומי סייבר, נוסדה ב-2014 בת"א במגדלי עזריאלי, כיום מעסיקה החברה למעלה מ-100 עובדים בישראל, בצפון אמריקה, באירופה, באסיה ואוסטרליה.  
החברה אוספת וחושפת בעקביות את האינדיקציות המוקדמות ביותר לסיכון מצד גורמים זדוניים, דקות ספורות לאחר שהן עולות לראשונה ברשת הגלויה, העמוקה או האפלה. מאגר המודיעין הרחב של החברה, הניזון ממיליוני מקורות בדארקנט, הוא מעובד, מופיע בהקשר ומועשר במידע בעזרת אוטומציה וטכנולוגיית AI מתקדמת.
 
סייברסיקסגיל קולטת, מעבדת ומתריעה בפני צוותי אבטחת מידע על איומים מתהווים, טכניקות תקיפה, סממנים לאירוע ומידת החשיפה לסיכון, על סמך משטח התקיפה המלא והספציפי של כל ארגון והקונטקסט הפנימי שלו. המודיעין והתובנות של החברה, הזמינים דרך מגוון אפשרויות להתממשקות חלקה, מאפשרים ללקוחות להקדים התמודדות עם איומים לפני שהם מתגשמים לכדי תקיפות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה