דיגיטל וטק

שיאומי שוברת שיא: מכירות של 3 מיליארד דולר ביום הרווקים הסיני

יום הרווקים הסיני התרחש אתמול, בישראל בשל המלחמה הוא לא קיבל את תשומת הלב לה הוא זוכה בדרך כלל, אבל בעולם נרשם שיא חדש כששיאומי דיווחה על כך שמכרה מוצרים בשווי 3.11 מיליארד דולר
מערכת ice | 
הכניסה למטה שיאומי (צילום shutterstock)
חברת הסמארטפונים והאלקטרוניקה הסינית שיאומי, שברה לאחרונה את שיא המכירות בפלטפורמות במהלך חג הקניות המוכר "יום הרווקים הסיני". החברה פרסמה כי בין התאריכים ה-23 לאוקטובר ועד ה-11 בנובמבר, היא מכרה מוצרים בשווי של יותר מ-3.11 מיליארד דולר בפלטפורמות מכירה באינטרנט.
כמו כן, מניית שיאומי עלתה לזמן קצר ביותר מ-2% במסחר בהונג קונג מאוחר בבוקר ביום שני האחרון. מניות הנסחרות המקומיות של Alibaba ו-JD.com ויתרו על עליות מוקדמות יותר. במשך שנה שנייה ברציפות, שתי ענקיות הקניות המקוונות סירבו לחלוק את הנתונים הכוללים של חג הקניות של יום הרווקים.
 
שיאומי, טענה שהסמארטפון החדש שלה Xiaomi 14 היה המוכר המוביל בעלי באבא בין ה-4 ל-11 בנובמבר. החברה גם זכתה למקום הראשון בקטגוריות שונות של מכירות הסמארטפונים של מותגים סיניים בפלטפורמות קניות מקוונות אחרות.
"מכירות Mi14 הרבה יותר טובות מהצפוי יוצרות צבירת רווחים והערכת שווי פוטנציאלית לדירוג מחדש קדימה", כתבו אנליסטים של HSBC בדו"ח שיצא בתחילת החודש האחרון (נובמבר).
עוד הוסיפו וכתב כי: "אנחנו מעלים את תחזיות משלוח הסמארטפונים שלנו עבור שיאומי ב-7% ב-2023e ל-c150 מיליון יחידות וב-6% ב-2024e ל-160 מיליון יחידות", אמרו האנליסטים. במהלך העשור האחרון, יום הרווקים התרחב מפסטיבל קניות של יום אחד לתקופה רב-שבועית של מבצעי קניות בפלטפורמות מקוונות שונות בסין.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה